Beantwoord

Berichtenblokkering buitenland uitschakelen

  • 3 August 2019
  • 2 reacties
  • 328 keer bekeken

Hey allemaal,

ik zit momenteel in het buitenland en ik moet inloggen met een verificatie sms(voor een app) alleen ik krijg de verificatie sms niet binnen omdat ik in het buitenland zit. Dit zou liggen aan de automatische sms blokkering van de provider.
hoe kan ik deze ontgrendelen zodat ik wel kan inloggen in het buitenland?

thanks
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 August 2019, 14:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Martijnfoole, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat het ontvangen van een sms niet lukt in het buitenland. Of het buitenland hier per se mee te maken heeft, durf ik op voorhand niet te zeggen. Het kan ook zijn dat je een algemene blokkade hebt op roaming in het buitenland of betaalde sms diensten. Heb je al bij instellingen in jouw toestel gekeken hiervoor?

Verder kan ik kijken of er bij ons een blokkade of iets dergelijks staat ingesteld. Wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef je een seintje wanneer je het ingevuld hebt?

PS: Indien het om prepaid gaat hoef ik alleen het 06-nummer en simkaartnummer te ontvangen.
Reputatie 7
Badge +21
@Martijnfoole, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog iets voor je in betekenen?

Reageer