bestaande duo simkaart blijven gebruiken

• 18 januari 2014
  • 4 reacties
  • 2953 keer bekeken

Ik heb in het verleden een duo simkaart aangeschaft tegen eenmalige kosten.

Nu bij verlenging abbonement , nieuw toestel htc desire 601 met nano simkaart gehad.

Ik wil mijn oude duokaart blijven gebruiken in werktelefoon,kan niet,is het antwoord u zult een nieuwe

moeten aanschaffen word mij verteld.

Waarom kan ik de oude niet behouden en word ik verplicht ,wederom ,, eenmalig,, een duosim kaart te kopen ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Vanwege het 4G netwerk is er een nieuwe versie simkaart in ieder geval nodig. In de HTC Desire 601 gaat tevens het formaat microsimkaart in.

Dat er een nieuwe duokaart nodig is met de 4G abonnementen is weinig aan te doen. Echter lijkt het me vreemd dat ze niet iets kunnen doen qua kosten van de nieuwe duokaart sinds er een verlenging wordt gedaan.

Kpn geeft geeft daarin niet thuis .

Het enige wat de medewerker in de winkel ging kijken was een korting op he abbonement,

Kwam uit op € 2,50 p/m. Echter dat is een sigaar uit eigen doos.Mijn dochter heeft net haar abbonement

verlengt , tegen haar werd verteld,ieder die al bestaande klant is en voor verlenging kiest geven wij

een korting van € 2,50  p/m.

Ik ben al tientallen jaren klant.......sigaar uit eigen doos lijkt mij dan.

De juffrouw op de klantenservice wenste niet eens erover te praten,verwees naar de algehele voorwaardes,

zei dat ik ervoor koos te verlengen en vond het een zinloos gesprek.waarop ze zei het gesprek

af te kappen mij goedenavond te wensen en gewoon op te hangen,zonder dat ik verder nog WAT

kon zeggen......

Eigenlijk was ik met stomheid geslagen?

Reputatie 5
Badge +6
Beste raimond, 

zou je mij in een privé-bericht je mobiele nummer en postcode/huisnummer willen sturen? Ik wil toch graag uitzoeken of er niet een mogelijkheid is dat je de oude simkaarten kunt blijven gebruiken. Het kan inderdaad zijn dat deze niet meer bruikbaar zijn, maar ik wil dit verder voor je uitzoeken aan de hand van je gegevens. 

Dank voor je bericht Menno.......

Ik ga het proberen,alleen even uitzoeken hoe ik dat moet doen.......

:-)

Reageer