Beantwoord

Bestelling

  • 30 October 2019
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

Goedemorgen meneer/mevrouw,

 

Gistermiddag was ik in de KPN winkel in Groningen om een nieuw telefoon uit te zoeken met een abonnement. Nu is mijn nieuwe telefoon besteld en zei de verkoopster dat die vandaag (30-10) zou komen. Nu kreeg ik een mailtje met dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad is, maar hoelang is bij jullie tijdelijk was mijn vraag?

 

Graag hoor ik van jullie!!

 

Met vriendelijke groet,

Manon Hogeveen

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 November 2019, 13:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Manon Hogeveen  welkom op ons KPN forum! Hoelang tijdelijk bij ons is zal afhankelijk zijn van je toestel. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden. Als je wilt kan ik nakijken wanneer de volgende levering verwacht wordt. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Ik heb afgelopen zondag een mobiel abonnement met Apple 8 besteld. Kreeg vrij snel een bevestiging mail met link om de bestelling te volgen. Tot vandaag geeft de link:

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

En dit terwijl de mob zo nodig is!

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Paultje75! Je kan dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice op 0800-0402! Ook kan je navraag doen bij onze Livechat functie op de site! 

Heb contact gehad via livechat maar die bleef me steeds doorverwijzen naar de link om de bestelling te controleren. Klantenservice gebeld maar die zeiden dat eraan gewerkt wordt en dat ik geduld moet hebben….hoelang?

Reageer