Beantwoord

Betaald maar nog geen telefoon

• 22 maart 2018
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb gister een rekening betaald maar nu zie ik dat ik t op een verkeerde heb gestort.
Duurt 5 werkdagen.
Wat kan ik doen om t sneller te krijgen?
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 maart 2018, 21:04

Helaas is het niet mogelijk om die betaling te kunnen verwerken, we kunnen die niet koppelen aan jouw abonnement en de factuur. Vandaar ook dat we het ook weer terugstorten zodra het bij ons binnen is.

Je kunt proberen of je uitstel kunt krijgen via www.kpn.com/betaallater. Dat kan in principe zolang er niet meer dan 1 openstaande factuur is. Die niet ouder mag zijn dan 31 dagen en niet meer dan €500.

Als dat onverhoopt niet lukt, dan raad ik je toch aan om te bellen met 0800-0105 (gratis). Doe dit dan morgen overdag. Je kunt dan doorverbonden worden met de afdeling collections. Zij gaan over betalingen. Wellicht dat zij dan alsnog uitstel kunnen regelen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Ikke, welkom op het forum! Begrijp ik goed dat je geblokkeerd bent? Je hebt gisteren handmatig betaald maar niet naar het goede rekeningnummer. Dat is op zich geen probleem, dat geld krijg je weer van ons terug.

Om in de tussentijd zo snel mogelijk weer aangesloten te worden kun je via www.kpn.com/ikbetaalnu per iDeal het achterstallige bedrag betalen. Doe je dit voor 22:00 wordt je ook binnen 2 uur weer aangesloten.

Zie voor meer informatie over betalingen, dit topic met veelgestelde vragen.
dat zou ik best willen maar dat geld heb ik niet op mijn rekening anders had ik ook geen achterstand.
maar jullie kunnen het niet nakijken en me dan aansluiten?
Reputatie 7
Badge +27
Helaas is het niet mogelijk om die betaling te kunnen verwerken, we kunnen die niet koppelen aan jouw abonnement en de factuur. Vandaar ook dat we het ook weer terugstorten zodra het bij ons binnen is.

Je kunt proberen of je uitstel kunt krijgen via www.kpn.com/betaallater. Dat kan in principe zolang er niet meer dan 1 openstaande factuur is. Die niet ouder mag zijn dan 31 dagen en niet meer dan €500.

Als dat onverhoopt niet lukt, dan raad ik je toch aan om te bellen met 0800-0105 (gratis). Doe dit dan morgen overdag. Je kunt dan doorverbonden worden met de afdeling collections. Zij gaan over betalingen. Wellicht dat zij dan alsnog uitstel kunnen regelen.

Reageer