Beantwoord

Betaalmethode Playstore

• 5 september 2018
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

He hoi.
Ik heb het probleem dat er staat bankrekening gesloten en daardoor is het niet mogelijk om te factureren via kpn provider..
Iemand een idee??

Gr,vincent

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 7 september 2018, 12:27

Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb gelijk voor je gekeken en intern nagevraagd aan onze technische afdeling Mobiel. Er is geen blokkade vanuit KPN. Deze melding komt mij ook niet bekend voor. Het is wel vreemd dat het eerder wel heeft gewerkt. Ik zou je willen vragen om navraag te doen bij jouw bank. Laat je ons weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond @Vincnt. Wat vervelend dat je deze melding krijgt te zien. Had je eerder wel de mogelijkheid om via de manier te betalen in de Playstore? Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken of er aan deze kant een blokkade op zit.
Heb het aangepast.. en ja had het eerder wel altijd maar sinds ik men abonnement heb verlengd 2 weken terug kan het niet meer...

Vr gr. Vincent
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb gelijk voor je gekeken en intern nagevraagd aan onze technische afdeling Mobiel. Er is geen blokkade vanuit KPN. Deze melding komt mij ook niet bekend voor. Het is wel vreemd dat het eerder wel heeft gewerkt. Ik zou je willen vragen om navraag te doen bij jouw bank. Laat je ons weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +18
Ik ben erg benieuwd of het inmiddels al gelukt is. Heb je het al nagevraagd bij de bank? We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +18
We hebben helaas niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer