Beantwoord

betaling blokkade

  • 7 maart 2016
  • 2 reacties
  • 733 keer bekeken

Hallo ik heb betaal achterstand ma die kan ik pas volgende week betalen ma kunnen jullie me blokkade der nu wel afhalen dan want heb me mob echt wel nodig wegen omstandigheden.. alvast bedank

Admin: bericht verplaatst naar juiste topic, titel aangevuld

icon

Beste antwoord door PeterG 7 maart 2016, 14:23

Blokkering van je abonnement kan helaas alleen opgeheven na ontvangst van de betaalachterstand (met de code, want dan is het sneller opgeheven).

Als je eenmaal geblokkeerd bent heb je al even een achterstand.

Kijk op Mobiel: heraansluiten na betalingsachterstand voor alle informatie.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Blokkering van je abonnement kan helaas alleen opgeheven na ontvangst van de betaalachterstand (met de code, want dan is het sneller opgeheven).

Als je eenmaal geblokkeerd bent heb je al even een achterstand.

Kijk op Mobiel: heraansluiten na betalingsachterstand voor alle informatie.

Reputatie 6
Badge +9
Vervelend dat er omstandigheden zijn waardoor je je telefoon echt nodig hebt. Echter zal dit voor KPN geen reden zijn om je weer aan te sluiten.

Volgens mij kun je nog wel gebeld worden maar zelf geen uitgaande gesprekken voeren, whatsappen kan via wifi. Dus helemaal onbereikbaar ben je hopelijk niet.

Reageer