Beantwoord

Betaling uitstellen

• 21 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo, ik zou graag willen weten of mijn betaling een week later zou kunnen doen? Het is nu al afgeschreven, maar zou het graag willen terug boeken en over een weekje willen betalen.

Groetjes anouk
icon

Beste antwoord door Justin_ 23 augustus 2017, 13:27

Hoi Anouk, welkom op het forum! Dat moet, onder bepaalde voorwaarden, mogelijk zijn :)

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik naar de mogelijkheden.
Ha Anouk, je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht. Heb je wellicht inmiddels telefonisch met onze klantenservice (0800-0402) een betaalafspraak gemaakt?

Als ik nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Anouk, welkom op het forum! Dat moet, onder bepaalde voorwaarden, mogelijk zijn :)

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik naar de mogelijkheden.
Reputatie 7
Badge +22

Ha Anouk, je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht. Heb je wellicht inmiddels telefonisch met onze klantenservice (0800-0402) een betaalafspraak gemaakt?

Als ik nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet.

Reageer