Beantwoord

Betaling voor afsluiting

  • 22 March 2019
  • 1 reactie
  • 164 keer bekeken

Goedendag,

Ik wist niet helemaal waar ik dit moest plaatsen maar ik heb de volgende vraag ;

Ik heb een betalingsachterstand en zit tegen afsluiting aan zonder dat er nog een dag bij aan te plakken is om te betalen, compleet dom en eigen fout natuurlijk. Nu kan en wil ik een volledige betaling doen op maandag de 25e, maar stond er in een mail van KPN "betaal voor 25 Maart" kan ik dan 25 maart ook nog betalen zonder de gevolgen of niet? Heb wel eens eerder gehad als bv een blokkade zou volgen en betaal voor 25 maart dat dan 26 maart de blokkade volgt.

Na contact met web chat en telefonisch niet veel duidelijker geworden of dit wel of niet zo is, antwoord was dat ik 60% kans had dat het zou lukken, en dat het maar geluk hadden was.

Kan iemand mij uitleggen hoe of wat?

Mvg, Rowan
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 March 2019, 15:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Rowan100 Ik snap je vraag. Ik denk dat je de mail letterlijk moet nemen: als er staat dat je vóór 25 maart moet betalen zou ik dat ook doen. Ik kan niet zeggen hoe het gaat als je óp de 25ste zelf betaalt. De kans lijkt me heel groot dat je aansluiting dan toch geblokkeerd wordt. Wellicht kun je zelf nog even de vraag neerleggen bij de afdeling die de betalingen afhandelt: je bereikt ze door te bellen met de klantenservice en te vragen naar de afdeling 'Collections'.

Reageer