Beantwoord

Betalingen via rekening stopzetten

Hoe kan ik betalingen die via mijn kpn rekening worden gedaan stopzetten? Mijn zoon koopt steeds spelletjes enz via mijn mobiel, daarom dus.
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 november 2018, 13:37

Hoi wilfred53, Wat zuur dat je zoon steeds spelletjes koopt via je mobiele telefoon, hopelijk zijn de kosten niet al te hoog opgelopen. Ik kan de functie 'Betalen via je factuur’ uit te zetten. Zou je het betreffende 06- nummer met het klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan maak ik het voor je in orde.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Even een goed gesprek met je zoon hebben lijkt me nuttig. En het zeker van zijn zakgeld in houden. Hij koopt 't tenslotte 😉

Het blokkeren van aankopen via een mobiel kan niet. Niet door KPN i.i.g.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi wilfred53, Wat zuur dat je zoon steeds spelletjes koopt via je mobiele telefoon, hopelijk zijn de kosten niet al te hoog opgelopen. Ik kan de functie 'Betalen via je factuur’ uit te zetten. Zou je het betreffende 06- nummer met het klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan maak ik het voor je in orde.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag Wilfred, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer