Beantwoord

betalingsregeling


Goedemorgen,

Zou ik voor de 2 openstaande facturen een regeling kunnen treffen

Groeten Mariska
icon

Beste antwoord door Menno 3 januari 2014, 12:40

Beste Mariska, 

je kunt het beste hierover telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Hieronder vind je meer informatie:

Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om een betaalafspraak te maken:

  • Je moet een betaalachterstand hebben. Je hebt een betaalachterstand als de automatische incasso niet is gelukt of gestorneerd of je hebt de rekening niet op tijd met de acceptgirokaart betaald. Je ontvangt een sms of een brief betrekking tot een achterstallige betaling. Het is niet mogelijk om een betaalafspraak te maken als de betaaltermijn nog niet is verstreken.
  • De opvolgende factuur moet op tijd betaald worden, anders vervalt de betaalafspraak.
  • Een betaalafspraak is alleen mogelijk als de betaalachterstand over niet meer dan twee facturen gaat waarvan de betaaltermijn verstreken is. Er mogen dus geen drie onbetaalde facturen open staan.
Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden dan kan er op een later moment betaald worden. Ook is het mogelijk om in twee gelijke termijnen te betalen.

Wil je een betaalafspraak maken? Neem dan contact met klantenservice 1200. Een betaalafspraak kan alleen gemaakt worden met de contractant.

Let op: Is je nummer al halfzijdig afgesloten? Dan wordt je nummer pas aangesloten nadat de betaalafspraak volledig is voldaan. Om heraangesloten te worden moet je onze Klantenservice bellen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Beste Mariska, 

je kunt het beste hierover telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Hieronder vind je meer informatie:

Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om een betaalafspraak te maken:

  • Je moet een betaalachterstand hebben. Je hebt een betaalachterstand als de automatische incasso niet is gelukt of gestorneerd of je hebt de rekening niet op tijd met de acceptgirokaart betaald. Je ontvangt een sms of een brief betrekking tot een achterstallige betaling. Het is niet mogelijk om een betaalafspraak te maken als de betaaltermijn nog niet is verstreken.
  • De opvolgende factuur moet op tijd betaald worden, anders vervalt de betaalafspraak.
  • Een betaalafspraak is alleen mogelijk als de betaalachterstand over niet meer dan twee facturen gaat waarvan de betaaltermijn verstreken is. Er mogen dus geen drie onbetaalde facturen open staan.
Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden dan kan er op een later moment betaald worden. Ook is het mogelijk om in twee gelijke termijnen te betalen.

Wil je een betaalafspraak maken? Neem dan contact met klantenservice 1200. Een betaalafspraak kan alleen gemaakt worden met de contractant.

Let op: Is je nummer al halfzijdig afgesloten? Dan wordt je nummer pas aangesloten nadat de betaalafspraak volledig is voldaan. Om heraangesloten te worden moet je onze Klantenservice bellen.

Reageer