Beantwoord

Betalingsregeling

• 11 juli 2017
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

Hallo is er een mogelijkheid tot een betalingsregeling op mijn mobiele telefonie facturen?
Groet ;
icon

Beste antwoord door Justin_ 14 juli 2017, 15:14

Hoi Heathcliff79, welkom op het forum! Goed dat je deze vraag stelt. Er zijn verschillende mogelijkheden tot het maken van een betaalafspraak 🙂 Als je alleen de betaling van je laatst ontvangen factuur wilt uitstellen, kan dit via www.kpn.com/betaallater Wil je een betaalafspraak in termijn maken? Dan kun je het best telefonisch contact opnemen via 0800-0105. Mijn collega's kunnen je vervolgens doorverbinden met de debiteurenafdeling. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!Ha Heathcliff, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je inmiddels via onze website of telefonisch een betaalafspraak hebt gemaakt? Daar ga ik van uit!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Heathcliff79, welkom op het forum! Goed dat je deze vraag stelt. Er zijn verschillende mogelijkheden tot het maken van een betaalafspraak 🙂 Als je alleen de betaling van je laatst ontvangen factuur wilt uitstellen, kan dit via www.kpn.com/betaallater

Wil je een betaalafspraak in termijn maken? Dan kun je het best telefonisch contact opnemen via 0800-0105. Mijn collega's kunnen je vervolgens doorverbinden met de debiteurenafdeling.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Heathcliff79, welkom op het forum! Goed dat je deze vraag stelt. Er zijn verschillende mogelijkheden tot het maken van een betaalafspraak 🙂 Als je alleen de betaling van je laatst ontvangen factuur wilt uitstellen, kan dit via www.kpn.com/betaallater Wil je een betaalafspraak in termijn maken? Dan kun je het best telefonisch contact opnemen via 0800-0105. Mijn collega's kunnen je vervolgens doorverbinden met de debiteurenafdeling. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!Ha Heathcliff, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je inmiddels via onze website of telefonisch een betaalafspraak hebt gemaakt? Daar ga ik van uit!

Reageer