Beantwoord

Bezorging simkaart

  • 26 August 2019
  • 5 reacties
  • 196 keer bekeken

Ik krijg voor mijn kids een nieuwe simkaart, nu krijg ik bericht dat de simkaart wordt afgeleverd als ik niet thuis ben maar het is onmogelijk om hulp te krijgen ...
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 August 2019, 21:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Nvdw1976, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is het bezorgmoment niet te wijzigen, pas nadat de simkaart de eerste keer niet afgeleverd is kan je zelf een moment kiezen om ervoor te zorgen dat je bij het tweede bezorgmoment wél thuis kan zijn. Het is inmiddels al een dag verder, is de eerste bezorgpoging inmiddels geweest of nog niet?

Ik hoor graag of je hier nog hulp bij kan gebruiken!
Reputatie 7
Badge +21
@Nvdw1976, heb je de simkaart inmiddels ontvangen? 🙂
@Nvdw1976, heb je de simkaart inmiddels ontvangen? :)
Nee, want ik ben niet thuis .... en wil graag een nieuwe datum afspreken
Reputatie 7
Badge +21
@Nvdw1976, aha oke ook de dagen erna ben je niet thuis begrijp ik hieruit? Dan zoek ik graag het een en ander voor je uit. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, evt. ontvangen klantnummer, 06-nummer en ordernummer? Ik hoor graag wanneer dat gelukt is!
Reputatie 7
Badge +21
@Nvdw1976, ik zie dat je nog geen gegevens hebt ingevuld. Als het goed is heb je een PostNL kaartje in de bus gekregen en kan je daarmee een nieuwe afspraak maken. Ik hoop dat het op die manier lukt, voordat de order geannuleerd wordt!

Reageer