Beantwoord

Binnenkort e-sim

  • 21 September 2020
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo KPN,

Onlangs kocht ik een dual sim mobiel maar het blijkt dat de 2de sim een e-sim is. Ik lees dat verschillende providers het hebben behalve jullie.

 

Op mijn kpn app staat dat ie binnenkort komt. Ik wou graag weten wanneer precies "binnenkort" is? Ik heb het eigenlijk dringend nodig in verband met werk. Ik zit NIET bij kpn zakelijk, heb gewoon een particulier abbonnement.

 

Kun u mij wat info verschaffen? Helaas weten de mensen aan de telefoon bij jullie niet eens wat een e-sim is. Hopelijk kunt u mij wat beter informeren.

 

Jasper.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 September 2020, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Najaar 2020 blijft een breed begrip. Sommige spreken over oktober maar kan deze site nu even niet vinden. Het betreft een informele bron.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Jasper2, welkom! Wij weten dit ook niet helaas! Je kunt het algemene topic over de eSim bij KPN in de gaten houden. Daar delen we het sowieso als we meer weten!

Hoi @Marcia_ ,

 

Bedankt vr je reactie. Dus dit is waar ik eigenlijk moeite mee heb. Er zijn al meerdere keren persberichten gestuurd door kpn zelf. Wat ik niet begrijpen kan is dat ik tot nu toe niet 1 medewerker gevonden heb die iets hiervan weet. Dat is toch niet normaal?

Ik snap dat het niet uw schuld is of uw besluit maar er moet toch 1 iemand zijn bij jullie die hierover iets weet? Technisch afdeling of zo.  Jullie verkopen mobielen die allemaal e-sim ondersteunen maar zelf weten jullie er niks van? 

Ik had helaas wat anders verwacht toen ik overging nr jullie. In ieder geval bedankt vr uw tijd en fijne dag verder.

 

Reputatie 7
Badge +30

Zeker zijn er afdelingen die iets weten! Wij, de klantenservice, worden in sommige projecten vanaf het begin meegenomen en in andere niet. Geloof mij als ik zeg dat wij ook al een hele lange tijd herhaaldelijk om informatie vragen, maar er wordt weinig gedeeld. Dat kan uit commercieel oogpunt zijn, het kan zijn omdat er nog te veel onzekerheden zijn, maar het kan ook zoveel andere redenen hebben. Weet dat als wij meer duidelijkheid hebben, we dit ábsoluut gaan delen met jullie!