Beantwoord

Blokkade servicenummers deblokkeren

  • 25 August 2019
  • 3 reacties
  • 198 keer bekeken

Hoi! Ik zou graag het blokkadeslot willen deblokkeren voor betaalde sms diensten, hoe doe ik dit? Ik heb het al zelf geprobeerd maar er staat dat ik dit niet zelf kan doen en dat ik contact moest opnemen met mijn telecomaanbieder.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 August 2019, 09:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Hallo @xmarissa96, het deblokkadeslot kan je er niet zelf vanaf halen inderdaad. Ik kan dat wel voor je doen, ik zie dat je al een aantal gegevens op je forumprofiel hebt staan. Zou je daar ook het bewuste 06-nummer (of klantnummer) en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") kunnen invullen? Daarmee kan ik het blokkadeslot veranderen zodat je de instellingen daarna weer zelf via payinfo.nl kunt wijzigen.
Hallo @xmarissa96, het deblokkadeslot kan je er niet zelf vanaf halen inderdaad. Ik kan dat wel voor je doen, ik zie dat je al een aantal gegevens op je forumprofiel hebt staan. Zou je daar ook het bewuste 06-nummer (of klantnummer) en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") kunnen invullen? Daarmee kan ik het blokkadeslot veranderen zodat je de instellingen daarna weer zelf via payinfo.nl kunt wijzigen.

Hee, dankjewel voor je reactie! Ik heb het aangepast
Reputatie 7
Ik zie de gegevens staan, merci! Ik heb daarmee het deblokkadeslot verwijderd, je krijgt er een sms over ter bevestiging. Over ongeveer 2 uur zal je zelf wijzigingen kunnen doen via payinfo.nl 🙂