Beantwoord

Blokkeren van mobiel door test NL Alert

  • 26 juni 2017
  • 4 reacties
  • 377 keer bekeken

Mijn mobiel, Sony Xperia, blokkeert bij een test van NL Alert. Ik kan het toestel 12 uur niet gebruiken. Hoe kom ik van de app af?

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 27 juni 2017, 19:30

Hoi 4albertus8, welkom op het forum! Wat gek dat je telefoon blokkeert na het ontvangen van een NL Alert. Dat lijkt me niet de bedoeling natuurlijk.

Op de website http://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ wordt uitgelegd hoe je NL Alert op jouw telefoon kunt uitzetten. Laat je me weten of dat lukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Wanneer heb je dat geconstateerd dat jouw telefoon dan 12 lang niet te gebruiken is?
Bij de vorige test op 22 april j.l.
Reputatie 7
Bij de vorige test op 22 april j.l.Er was op 22 april helemaal geen NL Alert test. Wel waren er drie echte NL Alerts. Één in verband met een brand in het westelijk havengebied van Amsterdam, één vanwege een woningbrand in Alkmaar en één in verband met een schuurbrand in Zevenhuizen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi 4albertus8, welkom op het forum! Wat gek dat je telefoon blokkeert na het ontvangen van een NL Alert. Dat lijkt me niet de bedoeling natuurlijk.

Op de website http://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ wordt uitgelegd hoe je NL Alert op jouw telefoon kunt uitzetten. Laat je me weten of dat lukt?

Reageer