Beantwoord

BTW Factuur niet ontvangen nieuw toestel (zakelijk abonnement)

  • 20 July 2020
  • 8 reacties
  • 78 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik ben op zoek naar de BTW factuur van mijn toestel. Dit toestel heb ik ontvangen bij een zakelijk abonnement. Vervelend dat ik nergens een BTW factuur kan vinden, niet in de mail en ook niet bij MijnKPN .

 

Groeten,

Bart

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 July 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bart123456, welkom op het forum!
Als het goed is kun je de factuur voor je toestel (met BTW erop) vinden als bijlage bij je contract!
Ik begrijp dat het om een zakelijk abonnement gaat, daarbij weet ik het niet helemaal zeker. Je kunt met deze vraag het beste terecht bij mijn zakelijke collega's op 0800-0403 of het zakelijke forum!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Hi Thomas,

Helaas heb ik de factuur niet ontvangen bij het contract. Ik neem even contact op via 0800-0403 .

Dank je wel!

Hoi Thomas,

Ik heb hetzelfde, geen BTW factuur van mijn toestel.
Zou je mij deze alsnog kunnen sturen?

 

Alvast bedankt

 

Gr Antoon

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Koekerd, de 5e pagina van je contract is de aankoopbon voor je toestel. Hierop kun je ook de BTW terugvinden die je daarvoor betaald hebt.
Als je wilt kan ik die nog een keer opnieuw voor je opsturen maar daarvoor heb ik nog wel ter verificatie wat gegevens nodig.
Zou je de laatste 3 cijfers van je iban en je 06-nummer willen toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi @Koekerd, de 5e pagina van je contract is de aankoopbon voor je toestel. Hierop kun je ook de BTW terugvinden die je daarvoor betaald hebt.
Als je wilt kan ik die nog een keer opnieuw voor je opsturen maar daarvoor heb ik nog wel ter verificatie wat gegevens nodig.
Zou je de laatste 3 cijfers van je iban en je 06-nummer willen toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi Thomas,

Gedaan.

 

Groetjes Antoon

Reputatie 7
Badge +20

Top! Ik heb hem opnieuw voor je aangevraagd. Je zou met een paar minuten het contract moeten ontvangen op je contact e-mailadres!

Top! Ik heb hem opnieuw voor je aangevraagd. Je zou met een paar minuten het contract moeten ontvangen op je contact e-mailadres!

Klopt,

dankje