Beantwoord

BTW specificatie aanschaf mobiel toestel

  • 7 August 2019
  • 9 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb vorige maand een mobiel toestel gekocht en nu staat er wel BTW vermeld op de abonnement kosten maar geen vermelding BTW op bedrag toestel.
Ik heb klantenservice al gesproken maar niet met juiste resultaat.
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 August 2019, 10:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @sleegersb, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je op zoek bent naar de BTW specificatie van je nieuwe toestel. In principe moet je een aankoopbon hebben gehad (en contract) waarop dit bedrag te vinden is. Heb je deze niet meer? Dan kan ik een vervangende voor je aanvragen en ook opsturen.

Kan je in ieder geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van jouw bankrekeningnummer? Dit kan je bij persoonlijke opmerkingen noteren.

Ik hoor graag wanneer dit gelukt is, en natuurlijk ook om welk toestel het gaat. Dan ga ik er achteraan!
Hallo Susan,

Het enige wat ik vraag is dat mijn factuur opnieuw wordt gemaak met apart vermeld BTW ivm aankoop Iphone 7 128 Gb
Nu staat er op de factuur een incl. BTW bedrag

bij forum profiel kan ik geen 3 cijfers bankrekening ergens invullenVerder is mijn profiel aangevuld
Reputatie 7
Badge +21
@sleegersb, facturen kunnen we helaas niet opnieuw maken. Wel kan ik de aankoopbon opnieuw opsturen, je krijgt dan het volgende (voorbeeld hieronder is niet jouw toestel). Daar staat op hoeveel het exclusief en inclusief btw heeft gekost. Dat lijkt me voldoende, toch? Of ben je ergens anders naar opzoek?

Dat is ok
Reputatie 7
Badge +21
@sleegersb, je zou hem inmiddels al moeten hebben per e-mail. Kijk eventueel ook even in je spam. Laat je weten als je hem hebt gekregen?
Heb idd een kopie ontvangen echter nog steeds zonder BTW vermelding.
Is dat zo moeilijk ?????
Reputatie 7
Badge +21
@sleegersb in het contract dat ik voor me heb staat op pagina 3 de aankoopbon van het toestel mét BTW specificatie, namelijk € 91,64:

Hallo Susan,

Gevonden, !!!! dank voor je geduld .

groet,Berry
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan Berry! Succes ermee, en veel plezier natuurlijk met jouw nieuwe toestel 😉

Reageer