Beantwoord

Buitenland bundel aanzetten voor vertrek

  • 12 July 2019
  • 7 reacties
  • 657 keer bekeken

Goedemorgen,

voor onze reis naar de VS wil ik graag een voordeel bundel aanschaffen. Als ik deze bundel inschakel een aantal dagen voor vertrek, begint het verbruiken van de bundel dan vanaf het moment van aanzetten of vanaf het moment dat ik contact maak met een provider buiten de EU?
Wordt de bundel automatisch uitgeschakeld bij terugkeer in de EU En Hoe lang blijft het restant van een bundel staan voor evt. Een volgende reis ?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 July 2019, 21:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Steef, welkom hier.

De bundel is 31 dagen actief. De 31 dagen die je hebt om het te gebruiken gaan direct in. Het verbruik echter niet, zolang je nog in Nederland bent zul je je eigen bundel gebruiken gebruiken en pas als je buiten de EU bent de los gekochte bundel.

Weet je zo voldoende? In ieder geval een fijne vakantie gewenst.
Hoi Alex,

bedankt voor je snelle reactie. Het is mij helemaal duidelijk nu!!

bedankt, dat komt zeker goed.

fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +24
Fijn, je weet me anders te vinden. 🙂
Hè Alex,

toch nog een vraag!

ik heb een zakelijk abonnement via mijn werkgever. Nu lees ik online dat een voor particulieren bestemde bundel niet toepasbaar is op een zakelijk abonnement. Toch als ik via de website van KPN zakelijk zoek op buitenland bundels kom ik uit bij dezelfde bundels.

Ik heb de bundel een aantal keer geprobeerd te activeren maar zonder succes. ik zou graag willen weten hoe dit precies werkt en hoe ik alsnog een voordeel bundel af kan sluiten.

hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +24
De bundels op de site zijn klein zakelijk, ik heb dan ook sterk het vermoeden dat je werkgever een grootafnemer is die zijn eigen contactpersoon bij KPN heeft. Of je wel of geen bundels kunt afnemen en welke heeft in dat geval te maken met de voorwaarden van het contract. Neem in dit geval contact op met je werkgever of de afdeling die dit beheert.

Ik moet de komende tijd vaak naar het buitenland ( Luxemburg), kan ik vanuit Luxemburg gewoon bellen,  of moet ik nog wat instellen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @gamkar, 

Je kunt vanuit Luxemburg gewoon vanuit je eigen bundel bellen. :relaxed: