Beantwoord

Buitenland (Italië) bellen naar Nederland

  • 13 June 2019
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Wij hebben een vraag voor onze moeder. Ze is op dit moment in Italië maar ze kan ons niet bellen. Als wij haar bellen kan ze gewoon opnemen en communiceren maar als ze ons terug belt dan krijgt ze iets in het Italiaans te horen. Staan dan bepaalde instellingen niet goed bij haar? +31 of 0031 heeft ze beide al geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 June 2019, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Goede vraag, Bijsterbosch. Als ze wel kan opnemen en communiceren op die manier, dan lijkt de basis in orde. Dan gaan we kijken wat er verder aan de hand kan zijn. Vul even haar mobiele nummer, postcode, huisnummer en naam in op jouw forumprofiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dat mag in de reguliere velden daarvoor, of in het veld 'Persoonlijke opmerking'. Dan ga ik in ieder de netwerkinstellingen nakijken.

Verder ook relevant om te weten: wat voor toestel heeft ze? En, in Nederland werkt alles zoals het hoort, dan kan ze wel bellen?
Ik heb de gegevens ingevuld bij persoonlijke opmerkingen.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Bijsterbosch. Ik heb hier gekeken en aan onze kant is alles in orde. Waarschijnlijk is het dan een kwestie van instellingen die toch niet helemaal correct zijn in het toestel. Dan blijven de vragen die ik al eerder stelde: Wat voor toestel heeft ze? En, in Nederland werkt alles zoals het hoort, dan kan ze wel bellen?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?