Beantwoord

Buitenlandbundel buiten eu

  • 7 April 2019
  • 2 reacties
  • 301 keer bekeken

Ik wil een buitenlandbundel kopen ga in de maand mei met vakantie wanneer moet ik die bundel aanschaffen op de dag dat ik weg ga of kan ik het nu al regelen
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 April 2019, 15:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Hansstigter, Leuk dat je ons forum bezoekt en je vraag hier stelt. Wat een heerlijk vooruitzicht! Waar ga je naar toe? Ga je naar een land buiten de EU, dan kun je op deze pagina bekijken welke bundel je nodig hebt. Er vallen landen onder de bundel 'Voordeellanden buiten EU' en landen onder de bundel 'Overige landen buiten EU'. Je kunt de bundel het beste activeren op de dag van vertrek, zodat je de bundel het langste kan gebruiken. De bundel blijft een maand geldig en als je bundel op is dan kun je weer een nieuwe bundel aanvragen. De bundel kun je activeren via MijnKPN of per sms.

Voor de voordeellanden heb je de keuze uit 2 bundels. Een bundel van 100 MB/sms/minuten en een bundel van 500 MB/sms/minuten
Om de bundel van 100 MB/sms/min te activeren sms je: VOORDEEL 100 AAN naar 1266 (Deze bundel kost € 9,99)
Om de bundel van 500 MB/sms/min te activeren sms je: VOORDEEL 500 AAN naar 1266 (Deze bundel kost € 39,99

Voor de overige landen heb je ook keuze uit 2 bundels. Een bundel van 25 MB/sms/minuten en een bundel voor 100 MB/sms/minuten
Om de bundel van 25 MB/sms/min te activeren sms je 'OVERIG 25 AAN' naar 1266 (Deze bundel kost € 14,99)
Om de bundel van 100 MB/sms/min te activeren sms je 'OVERIG 100 AAN' naar 1266 (Deze bundel kost € 54,99)

Als er nog iets onduidelijk is, geef het dan vooral aan! 🙂 Anders wens ik je alvast een fijne vakantie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hansstigter, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer