Beantwoord

Buitenlandbundel Curacao en Aruba

Ik ga binnenkort eerst een week naar Aruba en daarna een week naar Curacao. Heb ik voor beide eilanden een afzonderlijke extra voordeelbundel nodig?
Kan ik die bundel(s) als van tevoren aanvragen/aanzetten of moet ik wachten tot ik ter plaatse ben?
icon

Beste antwoord door Paul_ 18 december 2018, 14:16

Hi @Venster, welkom. Goede vraag! Aruba en Curaçao zijn beide een 'Voordeelland buiten de EU'. Dat betekent dat je dezelfde bundel kan gebruiken in beide landen. Je hebt dus geen afzonderlijke bundels nodig. Zo'n bundel is 31 dagen geldig dus je kan 'm het beste aanzetten vlak voor je weggaat. Aangezien je in totaal 2 weken gaat maakt dat niet zo heel veel uit maar wel handig om te weten.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hi @Venster, welkom. Goede vraag! Aruba en Curaçao zijn beide een 'Voordeelland buiten de EU'. Dat betekent dat je dezelfde bundel kan gebruiken in beide landen. Je hebt dus geen afzonderlijke bundels nodig. Zo'n bundel is 31 dagen geldig dus je kan 'm het beste aanzetten vlak voor je weggaat. Aangezien je in totaal 2 weken gaat maakt dat niet zo heel veel uit maar wel handig om te weten.

Reageer