Beantwoord

Buitenlandbundel niet zichtbaar in MijnKPN

  • 2 February 2020
  • 4 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik wil controleren hoeveel tegoed er nog in mijn buiten eu bundel is, maar kan dat in mijn kpn niet zien.

als ik verbruik buiten eu aanklik crasht de app en moet ik opnieuw opstarten.

iemand een tip?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Ruudvds 4 February 2020, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Ruudvds, wat onhandig dit! Ik heb begrepen dat dit wel meer voorkomt, maar ik weet niet precies wat daar de reden van is. Heb je in de app store al eens gekeken of er een nieuwe update voor de MijnKPN app is? Kan je ook eens proberen of het inloggen via de browser wel gewoon werkt? Gelukkig heb je wel de sms’jes van 50% en 75% verbruik gekregen, zie ik. Zo kan je het toch een beetje in de gaten houden. 

Hallo Marcia, 

heb net met de service desk gechat en mijn ongenoegen daar geuit. er werd mij ook verteld dat mijn bundel op is, helaas daarvan geen sms van KPN ontvangen (tot nu toe). 

ik ga een nieuwe bundel aanzetten en dan eens zien of er dan wel wat zichtbaar is, wellicht zijn volledig gebruikte bundels niet meer zichtbaar. 

ik hou je op de hoogte. 

Ruud

 

Het  is mij nu duidelijk. ik heb een nieuwe bundel aangezet en zie dan wel de status bij “verbruik buitenland”. 

blijf het wel jammer vinden dat de "laatste” bundel niet zichtbaar blijft als 100 % verbruikt is. jammer dat het bij mij ergenis heeft gegeven en nodeloos tijd bij jullie heeft gekost. 

mijn probleem is opgelost weet het nu fijne dag verder

Ruud

Reputatie 7
Badge +30

Goed dat je erachter bent wat het probleem is! Het is inderdaad niet de bedoeling dat je deze sms niet krijgt. Excuses hiervoor!