Beantwoord

Buitenlandbundel werkt niet

• 9 maart 2018
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik heb hier al meerdere topics over gezien,, maar zijn jullie ook via een directe manier te bereiken ivm mijn probleem? Ik zit in het buitenland en heb nu al een tweede bundel aangeschaft die wel zichtbaar is in mijn kpn app maar ik kan nog steeds niet bellen of internetten. Erg lastig als je op zakenreis bent.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 maart 2018, 09:04

Dan kon je uit mijn bericht wel halen dat ik helaas nog nooit op Bonaire ben geweest! Maar het is wel interessant om te lezen dat andere klanten geen problemen hadden. Dan ga ik me toch afvragen of het wellicht aan jouw toestel of simkaart ligt. Ben je vaker in het buitenland te vinden en ervaar je dan ook dit soort problemen?

Mocht je binnenkort weer ergens zijn waar je hier tegenaan loopt, is het handig om opnieuw contact met ons op te nemen. We kunnen dan met onze technische dienst bellen om te kijken of het probleem aan onze kant ligt, of niet.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Elora, welkom! Dat is vreemd.. Waar bevind je je op dit moment? En heb je al geprobeerd handmatig een ander netwerk te kiezen? Ik zie inderdaad dat je twee Voordeellanden bundels aan hebt staan. Het zou dus gewoon moeten werken als je inderdaad in een Voordeelland bent.

Zie je wel een netwerk in beeld? Krijg je een bepaalde foutmelding met het bellen of internetten?
Beste Marcia, dank voor je reactie. Ik ben op Bonaire. En ja, ik heb ook geprobeerd handmatig een ander netwerk te kiezen, wat 1 keer is gelukt het afgelopen weekend voor heel korte tijd. Bij aankomst was wel een netwerk in beeld, Digicel, maar ik kon niet bellen, gebeld worden of internetten. Met het handmatig kiezen is dat met Chippie heel even gelukt op zondag, maar sinds die tijd krijg ik helemaal geen netwerk meer, niet op automatisch en niet met handmatig.
,
Reputatie 7
Badge +27
Heel vreemd. Ik bel morgen voor je met onze technische dienst, die zijn nu (21:15 uur Nederlandse tijd) niet meer aanwezig. Ben je niet op een locatie waar geen bereik is? In bergen/bos/etc? Zijn er wel andere collega's o.i.d. met bereik in je omgeving? Kan je me ook nog laten weten welk toestel je hebt? Dan kom ik er morgen op terug!
Hoi Marcia, ik heb sinds deze middag eindelijk bereik, maar dit is mijn laatste dag op bonaire, daar heb ik nu niets meer aan. Het maakte niet uit waar ik was op het eiland, ik had nergens bereik. Zo groot is het eiland niet, bossen en bergen zijn hier niet. Andere kpn klanten hadden overigens wel bereik al bij onze aankomst.
Reputatie 7
Badge +27
Dan kon je uit mijn bericht wel halen dat ik helaas nog nooit op Bonaire ben geweest! Maar het is wel interessant om te lezen dat andere klanten geen problemen hadden. Dan ga ik me toch afvragen of het wellicht aan jouw toestel of simkaart ligt. Ben je vaker in het buitenland te vinden en ervaar je dan ook dit soort problemen?

Mocht je binnenkort weer ergens zijn waar je hier tegenaan loopt, is het handig om opnieuw contact met ons op te nemen. We kunnen dan met onze technische dienst bellen om te kijken of het probleem aan onze kant ligt, of niet.

Reageer