Beantwoord

bundel buitenland bij onbeperkt internet.

  • 21 March 2021
  • 4 reacties
  • 231 keer bekeken

KPN maakt reclame met het feit dat als je bundel EU op is, je gewoon kunt internetten maar op tragere snelheid.

dit overkwam mij gisteren en ik had gewoon 0 internet.

ouderwets bellen en sms’en was wat ik nog kon.

iemand hier ook ervaring mee ?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 March 2021, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mhenselmans ,

Als jouw internetbundel op is, dan ga je terug naar een snelheid van 128 kbit/s. 

Je hebt dan een hele lage internetsnelheid. Net voldoende om een mailtje of een appje te sturen, maar veel meer is niet mogelijk.  

@Noordzee dat weet ik en kan ik accepteren.

dat is juist het gevoel van zekerheid dat je in ieder geval nog iets kan.

maar zoals ik zei, niets opende meer, zelfs de kpn app niet om een extra bundel aan te zetten.

Die extra gratis bundels (NL 1000 AAN) werken niet  buiten Nederland. Die zijn alleen bedoeld voor het onbeperkt gebruik in Nederland. Als je door je dagbundel van 5 GB heen bent.

Buiten Nederland heb je 25 GB per maand. Daarna ga je dus naar een extreem lage snelheid.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mhenselmans ,

Als jouw internetbundel op is, dan ga je terug naar een snelheid van 128 kbit/s. 

Je hebt dan een hele lage internetsnelheid. Net voldoende om een mailtje of een appje te sturen, maar veel meer is niet mogelijk.  

@Noordzee dat weet ik en kan ik accepteren.

dat is juist het gevoel van zekerheid dat je in ieder geval nog iets kan.

maar zoals ik zei, niets opende meer, zelfs de kpn app niet om een extra bundel aan te zetten.

@mhenselmans 

128 kbit/s is echt heel traag. En dan kan het kennelijk gebeuren dat het soms helemaal niet lukt. Zeker buiten Nederland ben je ook afhankelijk van het beschikbare netwerk.