Centa's hoekje

  • 29 April 2021
  • 127 reacties
  • 1649 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb last van Apple die Safari die leest overal mee ik ben nu op Brive modem wand dat was het beste dat ik kon doen Apple support zei dat ik het veel last volgen Safari doet dat ook en Google ook dat moet afgelopen zijn Safari komt in mijn agenda en schreef dat ik mogelijk gehackt was ik keek naar de website stond n o s en Heineken ik dacht spam maar Safari is dat ik zat bij de chat bij kpn en ik weet naar boven geduwd ik zij dat ik brobleemen gat dat de chat naar boven ging terwijl ik naar beneden moest zijn om vragen invullen ik zij dat wat mij gebeurd was o zecht ze dat wis ik niet toen dacht ik Safari is dat privé modem moest dat zijn 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

127 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik moest op privémodem zijn dan kan Safari je niet meer volgen en ik dacht ik ben veilig bij Apple dus niet 

Reputatie 3
Badge +1

Ik kan wel wat met die app de vragen die ik stel krijg ik geen antwoord op leuk is dit niet ik word lastig gevallen door Safari die fakker

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @CENTAdeHohond ik heb je berichtjes nu een paar keer gelezen, maar om eerlijk te zijn nog geen idee wat ik nu precies voor je kan betekenen. Zou je dit wat kunnen toelichten? Vergeet dan niet om gebruik van interpunctie te maken (punten, komma's e.d.) dat leest net iets makkelijker voor mij!
Alvast bedankt!

Reputatie 3
Badge +1

Ik wordbedrijg door Safari vind het niet leuk ik weet niet wanneer ik komma’s moet zetten voor mij is dit gemakkelijk 

Reputatie 3
Badge +1

Om precies tezijn is dit 3 jaar bezich in mijn agenda stond dat ik gehackt was door Safari dat was niet waar n o s en Heineken had dat gedaan ik geloof dat niet 19 maart stond het er in niemand mag in mijn agenda komen 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb 1 ad blocker in geschakeld en ik gaf speldje dat was denk ik teveel geweest voor Safari die was denk jaloers

Reputatie 7

Begrijp ik het goed dat jij denkt dat je bedreigd wordt door Safari?

Waarom denk je dat?

Plaats anders eens een screenshot van wat je ziet.

Reputatie 3
Badge +1

Ja wjb omdat er rare dingen gebeuren vind het niet goed ik kan geen foto’s sturen dat kan ik niet mijn ,mijn oplader steeds stop met laden Google die volg mij ook net als Safari daarom zit nu op privé modem dat was Apple supporter die dat zij dat ik dat moest doen er vind rare dingen hier 

Reputatie 7

Ik denk dat jij je iets te veel zorgen maakt terwijl dat waarschijnlijk niet nodig is.

Als je wilt dat er met je meegedacht wordt dan zal je toch echt meer informatie moeten geven en ook iets duidelijker gaan beschrijven wat je ervaart/ziet.

Gebruik daar bij ook kortere zinnen met een punt aan het eind van elke zin.

Reputatie 3
Badge +1

Ik moest mijn wachtwoord veranderen van webmail Telfort veranderen ik heb niet veranderd mijn wachtwoorden zijn bij Apple opgeslagen ik kon niet inloggen bij kpn ik moest 2 uur wachten dat heb ik niet gedaan nieuwe gemaakt ik kon weer inloggen,dat heeft niets met kpn temaken maar met Apple wand vaak krijg kpn de schuld ,maar ik ben er achter gekomen om dat ik chatten dee met kpn om tevragen of ik door moest geven leptop gekocht hat of ik dat doorgeven aan kpn om douwlowden en nu werd mij verteld dat Apple dat doet niet kpn

Reputatie 7

Ik geef het op, het is me nog steeds niet duidelijk wat het probleem is dat jij ervaart.

Reputatie 3
Badge +1

Ik lieg niet dat wil ik ook nog kwijt, ze schrijven het op mijn IPad dan kan ik geen bewijs laten zien ik pak ze Safari terug maar hoe weet ik nog niet,het moet afgelopen zijn ik wil niemand lastig vallen hier mee , maar het mij gewoon niet lekker dat dit gebeurd anders was ik niet meer op het form gekomen (

Reputatie 7
Badge +22

Ik geef het op, het is me nog steeds niet duidelijk wat het probleem is dat jij ervaart.

@wjb ik heb het gevoel dat hij/zij op een link heeft geklikt (SPAM) en dat de criminelen eventueel de PC hebben over genomen, ik weet het anders ook niet.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @CENTAdeHohond,

We willen jou ook begrijpen, je hebt eventueel moeite met schrijven? Dat geeft helemaal niks, maar heb jij eventueel in een mail een link aangeklikt wat niet pluis is?

Reputatie 6
Badge +10

Oke, ik ga een poging wagen!

Ik begrijp dat je lastig gevallen wordt door Safari (Apple) en dat je eigenlijk wel weet dat KPN hier niets aan kan doen, maar dat wij, KPN,  wel vaak de schuld krijgen.
Nu ben je op zoek naar een manier om Apple terug te pakken. Zeg ik het zo goed?

Reputatie 3
Badge +1

Ik moest bij Facebook inloggen om dat ik geen account hat ,ik moest alle cookie  absenteren en mijn FOTOS werden openbaar gemaakt door Facebook of Safari ik moest Facebook account maken om dat ik niet bij k p n hat verwijderd 

Reputatie 7
Badge +22

Dan ben ik bang dat het bij Facebook ligt en niet bij Safari, maar je verteld geen account te hebben bij Facebook, maar je hebt dan wel een account anders kun je niet inloggen.

Reputatie 7
Badge +22

@Nico_ ik begin het denk ik door te krijgen, hij/zij heeft foto’s geplaatst op facebook. Deze staan daarna “openbaar”, dit ligt bij Facebook. Bij Facebook kun je zeggen wat je wel en niet openbaar wilt hebben. (Instellingen) Ik denk dat dit niet aan Safari (Apple) ligt.

Reputatie 3
Badge +1

Dennis scheven nee daar kom ik niet aan ik heb moeite met schrijven maar maak niet uit ik heb hier SIRI op staan om dat ik veel fouten maak ik heb hier al op gezeten met andere naam Dennis je hat toen mij geholpen met dat ik geen mails wuow ik heet toen An ,Ja Nico dat zecht u goed ik heb chat met k p n en mijn IPad die was ik bezig en onder moest ik vraag invullen schollen naar boven ik moest benden zijn maar die blijf maar wijgeren heb ik toch af kunnen maken ze was geduldig ik zij mijn IPad doet raar ik kon toch mijn vraag stellen ik heb 1andere naam gepak dat GOOGLE en Safari mij niet kunnen volgen mijn naam was toen An de koning

Reputatie 3
Badge +1

Nee ik heb geen FOTOS op Facebook gezet ik wert gedwongen om dat wel te doen maar ik ben niet gek ik ben vrouw ik moest bij Facebook nieuwe account maken Dennis  ,Dennis ik moest 1 nieuwe account hebben stond op mijn IPad met FACEBOOK wil ik niets temaken hebben die fakker die alles op slaat net Google is ook zou

Reputatie 7

Waarom moest je dan bij Facebook een nieuw account maken?

Voor KPN heb je geen facebook nodig.

Reputatie 3
Badge +1

Ik moest bij FACEBOOK mijn echte naam schijven ik hoop dat SAFARI dit leest dat hij dan stop er mee om mijn tevolgen wat ik doe is mijn zaak niet van hem ,toen ik gechat had toen zij ik wat er gebeurt was dat ik mijn lijst niet kon afmaken maar ik ben doorduwen ik laat niet me niet kisten ik wel mijn vragen afmaken toen zijden ze dat zij niet was dus moet SAFAI zijn geweest zijn , sorry hier voor ik hoop dat zij  het ook gelezen hebben

Reputatie 7

Maar waarom moest je een facebook account aanmaken?

Wie heeft jou gezegd dat je dat moest doen?

Reputatie 3
Badge +1

Ik moest 1 nieuwe account maken wjbdat ik uit de forum mijn account verwijderd had door web meneer dat vond ik ook raar als je game doet en weer verwijderd heb je weer account,(Wjb ik moest account nemen dat stond er op mijn IPad terwijl ik bij k p n ingelogd ben voor forum

Reputatie 7

Maar om een account op het forum van KPN te krijgen hoef je helemaal geen facebook account te maken, dat kan ook gewoon met een KPN ID.