Beantwoord

Compleet en éénmalige extra mb's

  • 29 September 2019
  • 3 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik ben compleet klant en vraag me af of ik ook dubbele mb's krijg als ik voor 7,99 1000 mb bijkoop. Zag bijv. dat simyo (ook KPN netwerk) dat wel doet. ?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 October 2019, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @hacwel, hoe Simyo dat doet weet ik niet precies. Zij gebruiken het KPN netwerk, maar bieden hun eigen abonnementen aan. Bij ons geldt de verdubbeling alleen voor de basisbundel, die je elke maand bij je abonnement krijgt. Op extra MB's is deze verdubbeling niet van toepassing. Als je 1000 MB bijkoopt, krijg je 1000 MB. Weet je daarmee voldoende?
Dank voor je reactie is duidelijk. Toch nog een vraagje; zag op jullie forum mensen over dagbundels. Vond ze wel bij producten, maar zag ik het goed dat dat pre paid is ? Dat kan vast niet op mijn sim-only abonnement ?
Reputatie 7
Graag gedaan. Dat klopt inderdaad. De dagbundels zijn er alleen voor prepaid aansluitingen, bij een (SIM-Only) abonnement zijn die niet mogelijk. Wel kan je kiezen uit de databundels, die je al gezien had 🙂