Beantwoord

Compliment voor medewerker KPN winkel Weert

  • 10 July 2020
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo,

Omdat ik niet zo snel kan vinden hoe ik een compliment kan uitdelen, doe ik het zo. In een tijdperk van soms toch wel behoorlijk zure gezichten in winkels, ben ik vandaag tot mijn grote geluk geholpen door het tegenovergestelde. Een ongelofelijk vriendelijke, vakkundige en klantgerichte medewerker in de KPN winkel in Weert. Deze meid begrijpt klantenservice en doet haar werk schijnbaar met een hoop plezier!

Ze nam de tijd en loste elk probleem dat opgelost kón worden op, voorzien van advies en inzicht. Wat ze niet meteen kon oplossen, daar vond ze een alternatieve route voor. Denken in mogelijkheden is duidelijk haar kracht, complimenten.

Jullie mogen blij zijn iemand met zo'n fijne instelling te hebben en ik hoop oprecht dat KPN goed zorgt voor toppers zoals deze 👌 Bedankt!

Mvg Joyce K.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 July 2020, 11:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Joycelois . Wat een leuk bericht.

Weet je toevallig nog de voornaam van deze medewerkster?

Helaas geen idee, maar ze was voor zover ik kon zien de enige dame aan het werk daar afgelopen vrijdag. Ik heb wel een merchant nr op de bon, wellicht dat die correspondeert met de medewerker? 2001717.

Anders kassa/bonnr 10003135 (winkel 0355724).

Mvg!

Ik heb het complimentje en dit topic naar de winkel gestuurd, @Joycelois . Ze puzzelen het op deze manier vast wel bij elkaar en zullen  blij zijn met jouw positieve bericht.

Geniet van je diensten en als ik ooit iets voor je kan doen, laat het weten.