Beantwoord

Constant wegvallende gesprekken rond de wijk

  • 11 February 2020
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Goedendag sinds een aantal maanden kan ik niet meer normaal bellen rond mijn wijk, op specifieke plekken wordt een gesprek in 100% van de gesprekken altijd afgebroken , dit is echt niet meer te doen en uit te leggen voor een bedrijf als KPN!

 

kruisingen molensingel met Westlandseweg en kruising Westlandseweg met Reinier de graafweg, drama !!

icon

Beste antwoord door Natasja 13 February 2020, 11:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Dennis ammeraal. Welkom hier op het Forum. Dat lijkt me erg vervelend. Omdat je het hebt over specifieke locaties, heb ik direct contact gelegd met een van onze netwerkspecialisten. We zijn in je postcodegebied volop bezig met het moderniseren van ons netwerk, waardoor er in de afgelopen weken vaak werkzaamheden zijn geweest aan de zendmasten in jouw wijk. Bijvoorbeeld van 18 t/m 26 januari en 3 t/m 5 februari. Heb je altijd problemen met je bereik of herken je dat je dat echt in bepaalde periodes hebt? In dat geval hebben de problemen hoogstwaarschijnlijk met de werkzaamheden te maken. 

Verder ben ik benieuwd of je bijvoorbeeld binnenshuis en op andere locaties wel goed bereik hebt. Kun je dat checken? De dekking in je postcodegebied is namelijk wél goed en we zien verder ook geen bijzonderheden of meldingen van andere klanten. Wel zie ik de verbrekingen waar je over spreekt terug op basis van je 06-nummers. Op het eerste 06-nummer in je profiel vind ik overigens geen abonnement. Kan het kloppen dat je nummer onlangs is gewijzigd of overgezet? 

Als je het verder uitgezocht wilt hebben, zou je dan ten minste 3 voorbeelden kunnen noteren van de verbrekingen? Ik heb dan de volgende informatie nodig:

  • Datum
  • 06-nummer
  • Tijdstip
  • 06-nummer dat je hebt gebeld/jou heeft gebeld

Het wegvallen van de gesprekken op de genoemde locaties is continue/altijd, naar alle nummers  en al paar maanden gaande . Mijn nummer is 06********.

 

dennis Ammeraal 

Admin: bericht aangepast i.v.m. privacy.

Reputatie 6
Badge +9

Duidelijk, @Dennis ammeraal. Zou je in dat geval ten minste 3 voorbeelden willen noteren en doorgeven? Dan kan ik een melding maken van de problemen die je ervaart in jouw postcodegebied. Zonder die voorbeelden kan er geen onderzoek worden gestart.

Het 06-nummer dat je noemt kan ik overigens geen abonnement op vinden. Weet je zeker dat dit 06-nummer gekoppeld is aan een KPN Mobiel abonnement? Ik zie op basis van je adres wel dat je KPN Mobiel hebt, maar zie dit nummer niet terug. Ervaar je met de andere 06-nummers dezelfde problemen? Zou je ook je klantnummer toe kunnen voegen aan je profiel?  

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Dennis ammeraal. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je nog drie voorbeelden kunnen verzamelen? 

Reageer