Beantwoord

Contracht ontbinden: Slecht bereik en slechte Techn. afdeling

  • 13 October 2019
  • 9 reacties
  • 182 keer bekeken

Ik heb al regelmatig geklaagd over slecht bereik bij ons in het buitengebied en het bereik word steeds minder. Ik wil dat mijn contract ontbonden word. Ik ben niet bereikbaar voor klanten en elk oproep word afgebroken of is niet verstaanbaar.
Al diverse keren contact gehad maar ik word behoorlijk aan het lijntje gehouden, Technische afdeling belt mij terug en spreekt mijn voicemail in met een oplossing waar ik niks aan heb, terugbellen kan niet. Nu is het weer wachten op een netwerkklacht.
Ik wil graag overstappen naar een andere provider want dit begint behoorlijk frustrerend te worden als zelfstandige ondernemer. Ik wil graag mijn telefoonnummer meenemen anders was ik al lang weggeweest.

Graag de juiste oplossing!

Grt. Hilco Zielman
icon

Beste antwoord door Bart_ 16 October 2019, 14:43

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hilco82 Als eerste is het bijzonder vervelend dat je slecht bereik ervaart. Is dat sinds kort of speelt het al langer? Wat is er tot nu toe gedaan en welke adviezen heb je gekregen? Elke dag dat je hiertegen aanloopt is uiteraard vervelend en ik snap dat je het gevoel krijgt dat je aan het lijntje wordt gehouden. 

Dat zal niet zo zijn: als er een netwerkklacht is ingediend betekent dit dat collega's van de Technische Dienst uitvoerig de situatie zullen bekijken. Daar komt vervolgens een terugkoppeling over. Ik kijk graag voor je na wat de status van deze netwerkklacht is, maar ik kan dat proces niet versnellen.

Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

 

Ik heb mij gegevens toegevoegd.

Het probleem speelt al sinds ik hier woon (7 jaar nu) en het signaal wordt steeds slechter. Bellen wil alleen als ik buiten in de tuin sta.

 

Grt.Hilco

Reputatie 7
Badge +20

Dank, @Hilco82 Dank voor je gegevens. Ik zie dat je al de nodige gesprekken hebt gevoerd hierover. Wat heb je zoals besproken? Heb je het bijvoorbeeld ook over bellen via wifi gehad? Voor mensen in jouw situatie is dat vaak dé oplossing. 

Beste Bart,

 

Bedankt voor je reactie. Mijn toestel Cat S61 ondersteund geen bellen via Wifi, dus dit word lastig. Het toestel is 6 maanden oud en nog niet aan vervanging toe ik kan niet testen of dit goed werkt en de juiste oplossing is voor het probleem.

 

Grt Hilco

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan, @Hilco82 Is er wellicht iemand in de buurt die wel een geschikt toestel heeft? Je zou het dan eens kunnen testen. Ik heb het verzoek bij de Technische Dienst uitgezet om nogmaals naar je situatie te kijken. 

Gisteren weer contact gehad met KPN omdat ik nog steeds geen reactie heb gehad. Klachten zijn bekend maar terugbellen lijkt lastig. Nu weer 48 uur wachten op een reactie….

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het inderdaad, @Hilco82 Er wordt zeker contact met je opgenomen naar aanleiding van de ingediende klacht, maar dat kan helaas even duren. 

Nog steeds niks vernomen van KPN, slechte service. Wat een f*cking drama.

Reputatie 7
Badge +20

Het klopt dat je dat je nog niet iets hebt gehoord van onze Technische Dienst, @Hilco82 Hoewel ik zelf iets minder kleurrijke termen zou gebruiken om mijn ongemak te omschrijven, kan ik me uiteraard het nodige indenken bij je gevoel. Ik heb een klacht voor je ingediend, zoals ik al had aangegeven. Het duurt helaas langer om bij je terug te komen dan ik had gehoopt. Ik heb net navraag gedaan en tot mijn spijt zal het wellicht nog twee weken kunnen duren voordat men je zal kunnen benaderen. Dat spijt me van harte en ik hoop dat het sneller zal zijn. 

Reageer