Beantwoord

Contracten mobiel uit 2014

  • 19 June 2019
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik wil graag mijn contracten van mobiele telefonie opvragen vanaf 2014,ik heb telefonisch contact gehad met KPN maar die zeggen dat dit mogelijk is tot een jaar.Nu sprak ik een kennis van me en die heeft wel contracten van eerdere jaren ontvangen.Graag ontvang ik een reactie over hoe ik mijn eerdere contracten kan ontvangen
Groetjes Nellie
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 June 2019, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Nellie1975, welkom! Als het gaat om een verlenging, kunnen we dit tot maximaal een half jaar later opvragen. Gaat het om een nieuw abonnement, is dat als ik mij niet vergis, 5 jaar. Ik zoek het in ieder geval graag verder uit. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?

Waarom wil je de contracten opvragen? Misschien kan ik je op een andere manier verder helpen!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels geregeld? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?