Databundel binnen enkele minuten verbruikt

  • 18 June 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Badge

Binnen 4 minuten 1 GB internet op? Het gaat snel tegenwoordig maar ik weet zeker dat dit een fout was. Ik heb al €8 meer betaald voor een nieuwe gig, maar ik wil die vorige €8 in ieder geval terug hebben. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Bram Pap! Bedankt voor je bericht. Ik kan even met je meekijken of dat er daadwerkelijk zoveel data verbruikt is door jouw toestel. We zien dit wel vaker overigens. De telefoon haalt, zodra er internet beschikbaar is, data op voor allerlei apps die op de achtergrond draaien. Als er in korte tijd veel verbruikt wordt, heeft dit vaak met een update te maken. Met een beperkte databundel is het dan ook altijd aan te raden om alleen de noodzakelijke apps toegang te geven tot mobiele data. Zodat de bundel niet verspild wordt aan apps die je niet gebruikt. 

Als je het goed vind, kijk ik even met je mee om te zien of he verbruik daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer is voldoende! Je mag je telefoonnummer invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’.