Beantwoord

Databundel kopen geeft error #0613

• 2 september 2017
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Kunt u mij helpen? Ik krijg het niet voor elkaar om databundels te kopen ondanks dat de KPN App op mijn iPad aangeeft dat ik nog ruim €21 tegoed heb. BIj elke bundel die ik probeer krijg ik error #0613.

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden, topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Natasja_1 5 september 2017, 11:25

Bedankt voor je reactie op mijn privébericht, Huib! Het tegoed dat jij wilt gebruiken voor het aanschaffen van de bundel, is het bonustegoed. Dit tegoed is helaas enkel te gebruiken voor 'gewoon' verbruik en daarom krijg je de foutmelding. Als je een databundel wilt aanschaffen, kan dit enkel door het basistegoed (nu ongeveer €1,80) op te waarderen. Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha Huib, welkom op het Forum! Wat irritant dat je deze foutmelding constant krijgt. De melding zelf komt mij niet bekend voor, maar ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. Ik heb je een privébericht gestuurd. Hoor graag van je! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor je reactie op mijn privébericht, Huib! Het tegoed dat jij wilt gebruiken voor het aanschaffen van de bundel, is het bonustegoed. Dit tegoed is helaas enkel te gebruiken voor 'gewoon' verbruik en daarom krijg je de foutmelding. Als je een databundel wilt aanschaffen, kan dit enkel door het basistegoed (nu ongeveer €1,80) op te waarderen. Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik het graag!

Reageer