Beantwoord

Databundel op: snelheid niet verlaagd maar geen verbinding meer

  • 21 July 2021
  • 8 reacties
  • 248 keer bekeken

Ik lees telkens dat wanneer je bundel op is de snelheid verlaagt wordt. Echter is mijn bundel al 2 weken op, en krijg ik niets meer binnen en kan geen appjes versturen….

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 July 2021, 17:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom, @NK82! Tenzij je een heel oud abonnement hebt, dan wordt de snelheid van jouw internet inderdaad verlaagd als je door jouw bundel heen bent. De snelheid wordt verlaagd naar 64 Kbit/s. Dit is niet veel, maar zou voldoende moeten zijn om Whatsapp berichtjes te moeten kunnen ontvangen en versturen, om toch bereikbaar te zijn. Heb je helemaal geen internet? Dan is het goed om te controleren of je mobiele data nog wel aan hebt staan, dit is namelijk wel belangrijk. Als de mobiele data uit staat, kan je hier ook geen gebruik van maken. Staan de instellingen goed, maar is de snelheid op jouw locatie ontoereikend nu je door jouw bundel heen bent? Dan kan je een extra bundel aanschaffen. Dit kan via MijnKPN of door NL-EU 1000 AAN te sms’en naar 1266.

Beste Denise, ik heb een oud Telfort abb dus neem aan dat het verlaagd wordt. Alles staat aan en werkt ook wanneer bundel weer beschikbaar is. Maar zodra hij op is komt er geen enkel bericht door op mijn tel.

Volgen mij ging bij Telfort de poort dicht als de Mb’s op zijn en kon je bundels bij kopen.

Reputatie 7
Badge +17

Dat zou geen verschil moeten maken, @NK82. Ook bij Telfort werd de snelheid verlaagd als je door je bundel heen was. Ik laat dit daarom graag uitzoeken door een specialist. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

done

 

Reputatie 7
Badge +17

Ervaar je het probleem nog steeds, @NK82?

nu geen problemen nee, maar mijn bundel heb ik ook niet verbruikt. Verder ook van niemand meer iets vernomen…..

Reputatie 7
Badge +17

Oke, helder. Mocht het probleem terugkeren, trek dan gerust opnieuw aan de bel. Dan gaan we dit verder uitzoeken. :)