Beantwoord

Datum betaling rekening

• 17 februari 2016
  • 2 reacties
  • 309 keer bekeken

Beste KPN,

Een paar dagen terug kreeg ik een bericht van ING dat er voor het eerst een automatische incasso wordt uitgevoerd door KPN rond de 18e. Deze melding kreeg ik waarschijnlijk door het feit dat ik het contract dat eerst op naam van mijn ouders stond een paar weken geleden heb overgenomen. Ik betaalde het wel altijd zelf. Maar nu mijn punt. De rekening werd altijd rond de 26e afgeschreven en dit kwam mij ook het beste uit. Nu wil ik dat ook graag weer veranderen naar de 26e i.p.v. de 18e! 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Marcia_ 22 februari 2016, 13:14

Bedankt voor je privébericht! Door de contractovername ben je in een andere factuurgroep terecht gekomen. Ik heb een verzoek ingediend of je weer in je 'oude groep' gezet kan worden, zodat we weer later incasseren. Dat kan niet meer voor de huidige factuur geregeld worden, maar wel voor volgende maand. Heb je zo voldoende informatie? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom@cherusanne, leuk dat je je vraag op het forum stelt! Ik ga voor je kijken of het aan te passen is. Wil je daarvoor reageren op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je privébericht! Door de contractovername ben je in een andere factuurgroep terecht gekomen. Ik heb een verzoek ingediend of je weer in je 'oude groep' gezet kan worden, zodat we weer later incasseren. Dat kan niet meer voor de huidige factuur geregeld worden, maar wel voor volgende maand. Heb je zo voldoende informatie? 

Reageer