Beantwoord

Deactiveren van deblokkadeslot

  • 25 November 2019
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste

ik wil mijn blokkadeslot deactiveren die ik perongeluk heb geactiveerd. Hoor ik van u?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 November 2019, 20:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Rudolph3, dat kan ik samen met je bekijken. Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je dat hebt gedaan kan je hieronder reageren, dan kan ik met je meekijken.

Hi @Jasper  ik heb mijn profiel info bijgewerkt. 

Reputatie 7

Merci @Rudolph3, daarmee heb ik het abonnement gevonden en het deblokkadeslot uitgezet. Je krijgt er nog een sms over ter bevestiging, over 2 uur zal je de instellingen verder zelf naar wens kunnen wijzigen via payinfo.nl. Lukt het daarmee?

Goed geholpen. Bedankt

 

Reputatie 7

Graag gedaan! :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.