hallo @Ivory
Je bedoeld natuurlijk dat je het blokkadeslot er af wilt hebben.
Hier kan vast webcare wel wat voor je betekenen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Welkom Ivory! Wat huistijger zegt inderdaad 🙂 Kun je je gegevens nog aanvullen? Kun je ter verificatie ook de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten? Dan zorg ik dat het deblokkadeslot wordt verwijderd.
@Ivory: Ik ga ervan uit dat dit al is opgelost maar anders hoor ik graag nog even van je.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.