Beantwoord

Deblokkadeslot Payinfo opheffen

  • 1 July 2019
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Badge
Hoe hef ik het deblokkadeslot voor payinfo op

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 July 2019, 10:33

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Flash2001, Welkom op het forum! 🙂 Daar kan ik voor zorgen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 😃 Dan regel ik dit z.s.m.
Badge
hallo marina ik heb mijn profiel aangevuld hopelijk voldoende en hoop dat je mij kunt helpen het deblokkadeslot voor payinfo op te heffen alvast hartelijk bedankt
Reputatie 7
Badge +19
@Flash2001, Zou je jouw 06-nummer en het klantnummer van je mobiele abonnement willen toevoegen aan je forumprofiel? Je hebt het klantnummer van je vaste diensten ingevuld en je postcode huisnummer. Zonder klantnummer mobiel abonnement en 06-nummer kan ik payinfo niet deblokkeren.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Flash2001, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Badge
Hoi marina sorry ik heb mijn profiel aangevuld met mobiele nr zoals gevraagd wil mij aub helpen om het blokkadeslot op te heffen ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Flash2001, Uiteraard. Ik heb het deblokkadeslot opgeheven. Over ongeveer. 2 uur kun je weer gebruik maken van Payinfo diensten. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je ze hier uiteraard stellen 🙂 Anders wens ik je een fijn weekend.
Badge
Hallo marina heel hartelijk bedankt en ook een fijn weekend M.vr.gr. Flash

Reageer