Beantwoord

Deblokkadeslot verwijderen

  • 20 January 2019
  • 7 reacties
  • 463 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn blokkades ongedaan maken, maar ik kan dat niet zelf doen, omdat het deblokkadeslot actief is. Volgens payinfo.nl kunnen jullie dit verhelpen.
M.v.g. Mandy Daniels
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 January 2019, 10:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Mandy. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken of wij deze blokkade kunnen verwijderen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zou je ook ter verificatie de laatste drie cijfers van jouw bankrekeningnummer willen achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen' veld? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Gedaan!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik mis alleen nog de laatste drie cijfer van jouw bankrekening nummer in het 'Persoonlijke opmerkingen' veld. Zou je dat willen invullen op het KPN Forum profiel?
Gedaan
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt! Ik heb de blokkade verwijderd. De wijziging zal binnen 2 uur verwerkt worden. Je ontvangt per sms een bevestiging hierover.
Hallo,

Ik had geen bericht ontvangen, maar heb het net nagekeken.
Hij is eraf, bedankt!

Mandy
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer