Beantwoord

Deblokkeren betaalde SMS diensten

  • 11 January 2019
  • 3 reacties
  • 233 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al alles gedeblokkerd via payinfo.nl, maar het werkt nog steeds niet. Zie ik iets over het hoofd? En het is wel vervelend dat dit zonder melding is geblokkeerd. Ik wilde een sms versturen die voor een bepaalde tijd verstuurd moest zijn en dat is nu dus niet gelukt.


*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2019, 11:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Chris16, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Lastig dat het alsnog niet gelukt is! Wat ik dan vanuit KPN kan controleren, is of er nog een deblokkadeslot op staat. Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig, enige verificatie om dit te mogen delen 😉 Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer (bij pers. opmerkingen)? Dan help ik je zo snel mogelijk verder, zodat het niet nogmaals kan gebeuren dat je niet op tijd kan sms'en.

Wil je dit direct regelen (bij live contact) kan je ook even met ons bellen via 0800-0105 of gebruik maken van onze LiveChat functie.
Goedemorgen Chris16, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Lastig dat het alsnog niet gelukt is! Wat ik dan vanuit KPN kan controleren, is of er nog een deblokkadeslot op staat. Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig, enige verificatie om dit te mogen delen 😉 Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer (bij pers. opmerkingen)? Dan help ik je zo snel mogelijk verder, zodat het niet nogmaals kan gebeuren dat je niet op tijd kan sms'en.

Wil je dit direct regelen (bij live contact) kan je ook even met ons bellen via 0800-0105 of gebruik maken van onze LiveChat functie.

Heb mijn profiel aangevuld 👍🏻
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor de gegevens! Binnen 2 uur zal het slot op deblokkeren eraf worden gehaald. Ik zie ook dat op 11 januari pas de blokkade van eenmalige SMS en bel-diensten eraf zijn gehaald. Dit kan er dus ook mee te maken hebben!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan weet je me te vinden 😉

Reageer