Beantwoord

Deblokkeren betaalde smsdiensten

  • 14 September 2019
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Hoe krijg ik de blokkade van sms diensten eraf? Heb al telefonisch contact gehad en zeiden dat er geen blokkade op zat, maar wil ik wat via m'n tel rek doen krijg ik melding dat er een blokkade opzat. En werd ik doorverwezen naar de site van sms diensten filter maar die werkt vervolgens weer niet leg mij maar uit hoe ik ut Dan moet doen.????

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 September 2019, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @mevr jongenelen, als het niet werkt lijkt er inderdaad toch ergens een blokkade op te staan. Wat was de melding precies die je te zien kreeg bij de website van de sms diensten (payinfo.nl)?
Als je daarnaast ook jouw forumprofiel kunt aanvullen met het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hoi @mevr jongenelen, ik heb nog geen reactie van je gezien. Op je profiel zie ik de gevraagde gegevens ook nog niet staan. Als ik je hier nog bij kan helpen weet je me te vinden.