Beantwoord

Deblokkeren sms diensten

Hoe kan ik zsm de blokkade van sms-diensten verwijderen??
Site van smsdienstenfilter werkt niet
icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 januari 2017, 12:17

Bedankt voor je privébericht! Ik heb het deblokkadeslot eraf gehaald voor je. Je krijgt hier ook nog een sms'je van ter bevestiging. Je kunt nu zelf via www.payinfo.nl de blokkade voor de diensten eraf halen. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Niet zo slim van je om jouw mobiele telefoonnummer als forumnaam op dit publieke forum te gebruiken.
Ik hoop dat iemand van KPN Webcare jouw forumnaam zal veranderen of dat deze verwijderd wordt en jij een nieuw forum account zal moeten maken.
Als je werkelijk een blokkadeslot actief hebt op jouw mobiele telefoonnummer, dan kan alleen de provider (KPN) deze verwijderen.
Een "gewone" blokkade kan je zelf verwijderen via www.payinfo.nl
Reputatie 7
Badge +8
Goedeavond wjb ik heb hem ook gewaarschuwd hier voor in een privébericht naar hem toe te sturen. Een gelukkig nieuwjaar nog van mijn kant en een gezond nieuw jaar.
Is op een of andere manier mis gegaan en niet te wijzigen inderdaad. Zou fijn zijn als een bericht ook weer te wijzigen/verwijderen was
Reputatie 7
Badge +15
Wijzigen kan een korte tijd naar de post. Met betrekking tot je naam: Ik heb een KPN medewerker gevraagd om naar je naam te kijken 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen allen!

Ik heb je gebruikersnaam aangepast, zoals je nu kunt zien. Inhoudelijk zullen we je ook zo snel mogelijk verder helpen.
Reputatie 7
ivonner schreef:

Is op een of andere manier mis gegaan en niet te wijzigen inderdaad. Zou fijn zijn als een bericht ook weer te wijzigen/verwijderen was

Een reactie kun je wijzigen binnen een uur na plaatsing. :)
Ennuh, je bent niet de eerste en zal niet de laatste zijn die het overkomt.
Reputatie 7
Badge +27
Zo, daar ben ik dan! Welkom @ivonner. Goed dat je ons forum hebt gevonden. Als je reageert op mijn privébericht , dan help ik je verder met het deblokkeren. Zoals @wjb aangeeft kunnen wij dit alleen verwijderen als er een blokkadeslot op staat.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Ik heb het deblokkadeslot eraf gehaald voor je. Je krijgt hier ook nog een sms'je van ter bevestiging. Je kunt nu zelf via www.payinfo.nl de blokkade voor de diensten eraf halen. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten!
Helaas kan ik nog niet gebruik maken van de sms diensten. Ik kan telkens niet inloggen via de doorgestuurde link. Ik krijg dan telkens het zelfde beginscherm
Reputatie 7
Welk beginscherm bedoel je?
Bedoel je dat je op het onderstaande scherm niet verder komt?

Krijg je dan wel een smsje?
Reputatie 7
Welk beginscherm bedoel je?
Bedoel je dat je op het onderstaande scherm niet verder komt?

Krijg je dan wel een smsje?
Krijg dat scherm inderdaad. Dan voer ik mijn nummer in en krijg ik weer dit scherm en dat gaat maar door zo

Reputatie 7
En wat doe je met dat smsje dat je dan krijgt?
Dan krijg ik die link, die open ik en krijg ik dat scherm
Reputatie 7
Vreemd, als ik bijvoorbeeld op Inzien & Opzeggen klik dan krijg ik een smsje met een link en die link brengt mij dan op de overzichtspagina.
Ja ik blijf in zo'n cirkel zitten waar ik niet mee verder kom
Reputatie 7
Badge +27
Wat vreemd dat het niet lukt! Probeer je dit op je mobiel of op een laptop/pc? Wil je proberen om de cache/cookies te verwijderen en het nog eens te testen? Ook kan je een andere browser proberen. Als je het nu via je laptop/pc doet, kan je het dan eens op je mobiel proberen en andersom? Ik ben benieuwd of nu wel werkt.
Reputatie 7
Marcia_ schreef:

Probeer je dit op je mobiel of op een laptop/pc?...

Vreemd dat je dit vraagt, uit het screenshot van @ivonner blijkt toch dat er sprake is van een mobiele telefoon. Die link wordt je ook per sms gestuurd, het zou wel heel omslachtig zijn om die eerst weer naar jezelf te mailen zodat je hem op jouw laptop/pc kan gaan gebruiken.
Reputatie 7
Badge +27
@wjb Je hebt natuurlijk gelijk! Het was nog vroeg zeg maar, sorry. Ik heb het meteen zelf even geprobeerd en ik krijg wel netjes een overzicht.

@ivonner Kan je de link kopiëren en plakken i.p.v. erop te drukken? Werkt het dan ook niet? Alsnog geldt het advies om je geschiedenis e.d. eens te verwijderen.
Reputatie 7
Badge +27
Is het je nog gelukt? Laat het gerust wten als je nog hulp nodig hebt.
Nee het lukt echt niet.. heb het op meerdere manieren geprobeerd maar lukt niet. Vind het vooral vervelend dat ik er nooit om heb gevraagd dit te deblokkeren en ik nu met de problemen zit
Reputatie 7
Badge +27
Ik stuur je nog een privébericht, reageer je daarop? Dan ga ik het voor je deblokkeren. Heel jammer dat het zo niet lukt!
Bedankt voor de moeite alvast!
Reputatie 7
Dus jij klikt op (de)Blokkeren en je krijgt een scherm om jouw 06 nummer in te vullen.
Na het invullen van jouw 06 nummer krijg je een sms op jouw telefoon met een link.
Als je op de link klikt krijg je niet een scherm om te deblokkeren, maar keer je weer terug op het scherm met de knoppen "Inzien & Opzeggen" en "(de)Blokkeren".
Klopt dat?
Zo ja, wat gebeurt er als je dan opnieuw op "(de)Blokkeren" drukt?
Klopt precies, dit blijft zich dan herhalen

Reageer