Beantwoord

Deblokkeren sms diensten

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Gek hoor! Ik heb het nu in ieder geval gedeblokkeerd. Je krijgt daar ook nog een sms'je van. Let erop dat nu zowel eenmalige als abonnementsdiensten gedeblokkeerd zijn. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. Als je het t.z.t. nog eens kunt proberen op een laptop of pc, ben ik benieuwd of dat wel werkt.
Bedankt voor de hulp. Ik heb inderdaad een berichtje ontvangen.
Reputatie 7
Dan is dat blokkadeslot blijkbaar nog niet verwijderd door KPN. Ik dacht dat Marcia dat 12 dagen geleden geregeld had.
Reputatie 7
Badge +25
Dat klopt @wjb, die heb ik inderdaad uitgezet toen erom gevraagd werd. Deze stond (en staat nog steeds) sindsdien uit.
Reputatie 7
Marcia_ schreef:

Dat klopt @wjb, die heb ik inderdaad uitgezet toen erom gevraagd werd. Deze stond (en staat nog steeds) sindsdien uit.

Dan begrijp ik niet waarom ivonner in die loop terecht komt, dat zou ik dan toch eigenlijk ook moeten ervaren.
Reputatie 7
Badge +25
Het is voor mij ook niet duidelijk. Zoals je in de bijlage kunt zien, is het slot er sinds 3 januari af. Daarom ben ik erg benieuwd of @ivonner op dit moment wel in kan loggen. Via welk apparaat dan ook.

Inderdaad een apart verhaal he. Ik heb nu wel een sms gehad gisteren en wanneer er weer een kans is dat ik het moet gebruiken zal ik het laten weten!
Reputatie 7
Badge +25
Super 🙂 Dank voor je reactie!

Reageer