Beantwoord

Deblokkeren van internet- en sms-diensten (payinfo)

  • 7 February 2020
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

beste kpn -mods,

graag zou ik de blokkade op mijn sms diensten er vanaf hebben. zoals ik eerder las is dat mogelijk om dat hier aan te vragen. Er zit een blokkadeslot op dus kan het zelf niet verwijderen 

alvast hartelijk dank

 

andre

icon

Beste antwoord door Nadia 10 February 2020, 10:21

Bekijk origineel

5 reacties

graag wil ik voor nummer 06********* van mijn zoon de sms dienst gedeblokkeerd hebben.

alvast bedankt

voor mij is het opgelost even bellen gaat sneller 0800-0402

Reputatie 7

Hey @grinsven, welkom op het KPN forum. Zeker, een moderator kan de blokkade voor je eraf halen. Hiervoor moeten we wel verifiëren of jij de contractant bent. Dat kan even duren, omdat er geen direct contact is. Wil je het meteen geregeld hebben, dan is een beller sneller 😉 Bedankt dat je het aangeeft al contact te hebben gehad met de klantenservice. 

Hoi @Roysan, het is niet verstandig om hier gegevens te delen. Dit is een openbaar forum waar iedereen kan meelezen. Ik heb het nummer verwijderd vanwege de privacy van je zoon. Om SMS-diensten weer te activeren, wordt een controle SMS verstuurd. Dit is ter verificatie, om fraude en/of misbruik te voorkomen. De code uit de SMS is slechts enkele uren geldig. Regel de deblokkade eenvoudig en snel via de klantenservice. Je kunt ons gratis bellen op 0800-0402 of start meteen een gesprek via chat

Meer informatie of SMS-diensten staat op Payinfo

Graag wil ik de sms blokkade opheffen aangezien dit niet lukt via payi

Reputatie 7

Heey @CindyGij, welkom op het KPN forum. Dat kan! 

Om internet- en sms’diensten weer te activeren, wordt een controle sms verstuurd. Dit is ter verificatie, om fraude en/of misbruik te voorkomen. De code uit de SMS is slechts enkele uren geldig. Regel de deblokkade eenvoudig en snel via de klantenservice. Je kunt ons gratis bellen naar 0800-0402 of start meteen een gesprek via chat

Meer informatie of SMS-diensten staat op Payinfo

Reageer