Beantwoord

dekking 4g minder dan vodafone

  • 6 September 2019
  • 5 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 2
In de auto, op mijn werk.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 September 2019, 21:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Omar5 . Ik begrijp uit je bericht dat er verschil is tussen het 4g signaal en beide providers. Zo te lezen moet ons netwerk het afleggen tegen vodafone. Dat vind ik jammer om te lezen. Is er iets specifieks dat ik voor je kan doen?
Reputatie 2
Hoi Erwin, Ik hoop het. Ik besloot na 8 jaar over te stappen naar KPN omdat het ik makkelijk vond om alles bij KPN af te nemen. Helaas valt de dekking nu erg tegen. Voorbeeld: op m’n werk in centrum van Amsterdam (vlakbij de Dam) altijd 4 stereometer bij Vodafone, nu bijna geen bereik en soms 3G. In de auto vaak maar 2 strepen( ook nooit gehad bij Vodafone) op de A10 dezelfde route als altijd. Ik ga vaak naar Naarden kinderpark Oud Valkeveen Vodafone altijd dekking, nu bij KPN nauwelijks tot niet. Je begrijpt dus, Ik had dus echt beter verwacht van KPN. Ik heb alles geprobeerd; toestel netwerkinstellingen hersteld, handmatig netwerk zoeken geprobeerd maat helaas.
Oei, dat klinkt inderdaad niet goed. Als het locaties als een station betreft (of je zit in de trein) dan is het lastig om goede 4g te garanderen vanwege de grote opeenhoping van mensen en/of het onderweg zijn. Maar het klinkt niet alsof jij de issues op dat soort plekken hebt. Je zou in Amsterdam (stationair) een goed signaal mogen verwachten.
Heb jij de mogelijkheid om je SIM kaartje even tijdelijk in een ander toestel te proberen? Ik moet dit altijd even vragen om het toestel uit te sluiten.
Als het daarna nog steeds slecht is, kan ik je via privébericht een formulier toesturen voor het aanmaken van een netwerkklacht. We kunnen dan de verschillende probleem locaties in kaart brengen en onder de aandacht van netwerkbeheer brengen, die dan contact met jou zoeken. Hopelijk is er dan een verklaring/oplossing te vinden.
Reputatie 2
Hoi Erwin,

ik heb inmiddels de simkaart in een ander toestel geprobeerd. Helaas het bereikbaar hetzelfde gebleven, soms alleen maar 3G.

Mvg
Omar Ahaddaden
Duidelijk, Omar. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?