Dekking / slecht (af en toe geen )bereik in woning

Beste,

Wij wonen sinds kort in een nieuwbouw wijk en ervaren slechte dekking binnenshuis.
Als we geluk hebben hebben 1 a 2 streepjes dekking maar ook regelmatig geen bereik.
Als we bij familie zijn die in dezelfde wijk 2 straten verder wonen is dit nog vele malen slechter.

Kunnen jullie aangeven of er aanpassingen op de agenda staan om de dekking in onze wijk te verbeteren?

Het betreft de wijk Steegsche Velden in Best (5682 J.)

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Fijn Dennis, ik hoop dat ze een oplossing gaan vinden.
Hoi Alex,

Ter info, vandaag een telefoontje gehad van technische dienst en probleem uitgelegd. Ze gaan dit verder onderzoeken.
Reputatie 7
Badge +14
Dankjewel Dennis. Ik heb de technische dienst aangestuurd voor onderzoek. Hou er wel rekening mee dat dit even gaat duren in verband met de feestdagen. Ik ga het ruim inschatten, maar binnen 1 a 2 weken krijg je een reactie van ons. :)

Hoi Alex,
Maar zou graag gezien het weer ook binnen willen kunnen bellen ;-)

Dit zie ik ook graag. 😉
Hoi Alex,

Profiel is verder aangevuld. Heb dit met onze prive telefoon (Samsung Galaxy A7 2018) en mijn zakelijke telefoon (iPhone 6). Dus op 2 telefoons zeker. Buitenshuis zover ik heb kunnen zien ook geen volledig bereik echter valt de verbinding dan niet compleet weg... Maar zou graag gezien het weer ook binnen willen kunnen bellen 😉
Reputatie 7
Badge +14
Hi Dennis, welkom op het forum. Ik kijk dit graag voor je na. Heb je buiten je huis wel goed en volledig bereik? En dit gebeurt op meerdere KPN aansluitingen en telefoons? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Reageer