Beantwoord

Direct naar voicemail

  • 25 November 2019
  • 4 reacties
  • 2359 keer bekeken

Sinds een paar dagen ontvang ik berichten van gemiste oproepen. Dit zonder dat mijn telefoon vooraf is afgegaan. Wanneer ik zelf probeer te bellen word ik meteen doorgestuurd naar de voicemail. Hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 November 2019, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Door de voicemail uit te zetten. 

Dat kan je als volgt doen:

Kies nummer 12339 en druk op de beltoets. Na enige seconden krijg je een melding dat ie "binnen enkele minuten" uitgezet wordt. 
Als dan iemand je belt gaat je telefoon maximaal 80 seconden over om het gesprek aan te nemen.

Zie ook: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/voicemail.htm

 

Als het om een vaste telefoon gaat : 

https://www.kpn.com/service/bellen/voicemail-gebruiken.htm

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Jdebeer, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het beste lijkt het me om even voicemail uit te schakelen en opnieuw in te schakelen. Zie de link hierboven voor meer informatie!

Wat bedoel je precies met dit bericht? Probeer je jezelf te bellen (met een ander toestel/nummer) of als jij iemand anders belt krijg je direct voicemail?

Wanneer ik zelf probeer te bellen word ik meteen doorgestuurd naar de voicemail. Hoe kan ik dit oplossen? 

Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik het graag en kijken we verder! Vul dan meteen even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@Jdebeer, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is jouw probleem met voicemail inmiddels opgelost? 

Familie e vrienden geven aan dat mijn mobiel van KPN al een paar dagen direct in de voivemail springt en NEE hij stond niet op Niet storen!

Nu heb ik de voicemail helemaal verwojderd en nu krijg ik als ik mijzelf bel met een andere mobiel, het bericht dat deze telefoon niet bereikbaar is!!:weary:

Heeft iemand een idee wat ik hier mee aan moet? De helpdesk van KPN al gebeld en inmiddels ca. 30 minuten te wachten omdat iemand “ even” iets moet opzoeken . :frowning2:

 

OPGELOST: Ontvang bericht: “Beste klant, op uw verzoek hebben wij de doorschakelinginstelling van uw mobiele nummer gewijzigd. Herstart uw mobiel.”.

En dat werkt!