Beantwoord

Dit nummer is niet in gebruik

Wanneer iemand mij belt op mijn mobiel iPhone 5SE, krijgt hij wanneer ik niet op tijd opneem de melding "dit nummer is niet in gebruik". Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door PeterG 2 november 2018, 17:13

Het lijkt wel of ie na 20 seconden doorschakelt naar een ongebruikt nummer i.p.v. naar voicemail. Wat gebeurt er als je ##002# [beltoets] doet? Dit heft alle doorschakelingen op.

Voicemail kun je dan weer activeren met 12331 [beltoets] of
sms AAN naar 1233

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Suusvw, welkom op het KPN forum 🙂 Dat is erg onhandig zeg! Ik kan me voorstellen dat het de nodige verwarring geeft bij familie, vrienden, collega's etc. Ik ga het voor je uitzoeken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 7
Het lijkt wel of ie na 20 seconden doorschakelt naar een ongebruikt nummer i.p.v. naar voicemail. Wat gebeurt er als je ##002# [beltoets] doet? Dit heft alle doorschakelingen op.

Voicemail kun je dan weer activeren met 12331 [beltoets] of
sms AAN naar 1233
Reputatie 7
Badge +10
Dat is een goeie Peter 🙂 Wil je dat eens proberen Suus?
Reputatie 7
Badge +10
Ey Suus! Is het gelukt om de melding: "dit nummer is niet in gebruik" er af te krijgen? We horen het graag 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hi Suus, is het gelukt? Ik ga er van uit. Je bent hier niet meer teruggekomen om je ervaring te delen. Ik sluit je topic. Mochten er nog wel vragen zijn, dan horen we het alsnog graag 🙂

Reageer