Beantwoord

dongel geeft beltegoed system error try again l

• 5 juli 2014
  • 12 reacties
  • 1231 keer bekeken

prepaid dongel geeft bij opvragen beltegoed (system error please try again later)

normaal werkte dit via de software altijd prima

maar opeens sinds een 2 tal weken dus deze melding

icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 juli 2014, 14:14

Fijn dat het op deze manier is gelukt! Als je online opwaardeert met €20 krijg je er op dit moment zelfs €12 bij. Dat kan dan via deze link. Of het via de prepaid applicatie ook zo is, durf ik niet te zeggen. 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Fijn om te lezen dat de applicatie goed werkt!

Ik heb goed moeten zoeken, maar het antwoord op je vraag is inderdaad 'ja'. Door de cookies wordt de registratie onthouden. Als je deze verwijderd, dien jij je (uit veiligheidsoverwegingen) opnieuw te registreren. 

Laat je het me weten als ik verder nog iets voor je kan betekenen?

De applicatie werkt prima

Maar als ik cookies verwijder en klik op de link

Komt die weer uit bij registreren

Zonder cookies verwijderen komt die wel bij mijn beltegoed

Maar lijkt me normaal om af en toe cookies te verwijderen toch?

Moet je dan steeds weer na cookies verwijderen opnieuw registreren?

Heb geregistreerd en een wachtwoord gekregen

Maar hoe log ik de volgende keer opnieuw in dan?

Er staat steeds weer   registreren maar dat is al gebeurd??

Reputatie 7
Badge +27
Fijn dat het op deze manier is gelukt! Als je online opwaardeert met €20 krijg je er op dit moment zelfs €12 bij. Dat kan dan via deze link. Of het via de prepaid applicatie ook zo is, durf ik niet te zeggen. 

Heb de aplicatie erop  bedankt hoor Zo kan het ook  :)

Maar waardeer ik op met 20 euro krijg ik die 10  gratis er dan ook bij?

Heb het op een ander laptop windows 7 geprobeerd 

Werkt precies zo

Ook dus  Error try again later 

Ligt dus aan de dongel of aan kpn zelf !!

Reputatie 5
Badge +6
Via de KPN prepaid applicatie kun je zien hoeveel tegoed je nog hebt en direct opwaarderen. Dit werkt voor 06-nummers van KPN prepaid voor mobiel of mobiel internet. Hebben ze in de winkel wel nagekeken of de aansluiting zelf nog in dienst staat? Je kunt er nog wel gebruik van maken?

Ben naar kpn winkel geweest

Twee medewerkers technische dienst konden software ook niet verwijderen

En deze dan weer opnieuw instaleren

is er een andere mogelijkheid om prepaid tegoed te weten te komen van de dongel?

Bij kpn.com voer nummer in zegt die

Nummer onbekend!!!!!!!  komt zeker omdat het een dongel is ??

Reputatie 2
Badge
Heb je de dongel wel eerst verwijderd?!

Dan zou ik nu tóch proberen de software opnieuw te installeren, wellicht dat via het overschrijven van de oude instellingen door de nieuwe installatie het straks wel werkt?!

Heb geprobeerd software te verwijderen

Maar via software ,,verwijderen lukte niet ondanks dat een programma aan het werk ging met verwijderen

Via CCleaner verwijderen  idem dito

Daarna nog program files KPN geprobeerd maar foutmelding met:  kan software BEC helper .exe  niet verwijderen toegang geweigerd   .

Reputatie 2
Badge
Storm,

Verwijder de dongel eens, daarna de software én herinstalleer de software nadat je de dongel hebt ingestoken?!

Software; http://www.kpn.com/prive/mobiel/mobiel-internet/service/dongel-software.htm

Succes!
Reputatie 5
Badge +6
Beste Storm, 

werkt het opvragen van het tegoed inmiddels weer? Mochten er onverhoopt toch nog problemen zijn dan verneem ik het graag. 

Reageer