Beantwoord

Doorlopen Spotify Premium na beeindiging abonnement

• 4 januari 2017
  • 2 reacties
  • 653 keer bekeken

Hi,
Ik heb twee jaar met tevredenheid een abonnement bij KPN gehad en had daarbij een 'gratis' Spotify Premium account. Per vandaag ben ik overgestapt naar een andere provider, maar mijn Spotify Premium abonnement lijkt nog door te lopen (ik heb ergens op de site gelezen dat dat 2-3 weken zou kunnen doorlopen). Ik wil graag zsm overstappen op een (betaalde) Spotify family account, maar dan moet mijn Premium account eerst gestopt worden. Kunnen jullie mijn Premium account op zo kort mogelijke termijn (laten) stoppen of moet ik werkelijk 2-3 weken wachten.
Hoor graag van jullie!
icon

Beste antwoord door Justin_ 15 januari 2017, 10:01

Via privébericht laat ErikV weten dat z'n Spotify Premium account is omgezet naar Free :)

Het proces bleek iets anders te werken dan ik dacht. Ik dacht namelijk dat bij een opzegging Spotify Premium gelijk teruggezet zou worden naar Free. Dit is echter niet het geval.

De deactivatie zorgt ervoor dat Spotify Premium niet meer maandelijks door KPN wordt verlengd. Dit gebeurde bij ErikV steeds op de laatste dag van de maand. De deactivatie is op 3 januari verwerkt, wat betekent dat het Premium account op 31 januari zou worden omgezet naar Free.

ErikV heeft van de week zelf contact opgenomen met de klantenservice van Spotify en die hebben het account per direct omgezet naar Free.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, ErikV! Het kan inderdaad even duren voordat je Spotify Premium account door ons systeem wordt teruggezet naar Free.

Dit proces kan ik wel voor je versnellen 🙂 Reageer op m'n privébericht, dan maak ik dit voor je in orde.
Reputatie 7
Badge +22
Via privébericht laat ErikV weten dat z'n Spotify Premium account is omgezet naar Free :)

Het proces bleek iets anders te werken dan ik dacht. Ik dacht namelijk dat bij een opzegging Spotify Premium gelijk teruggezet zou worden naar Free. Dit is echter niet het geval.

De deactivatie zorgt ervoor dat Spotify Premium niet meer maandelijks door KPN wordt verlengd. Dit gebeurde bij ErikV steeds op de laatste dag van de maand. De deactivatie is op 3 januari verwerkt, wat betekent dat het Premium account op 31 januari zou worden omgezet naar Free.

ErikV heeft van de week zelf contact opgenomen met de klantenservice van Spotify en die hebben het account per direct omgezet naar Free.

Reageer