Beantwoord

Doorschakelen

  • 5 May 2019
  • 4 reacties
  • 380 keer bekeken

Ik heb een mobiel abonnement van KPN, en nieuw toestel iPhone 8. Voor mijn werk moet ik kunnen doorschakelen omdat ik simpelweg geen mobiel netwerk heb. Dat lukt mijn oude iPhone 5 wel, niet met de .8.
Hoe kan ik dat regelen?
Ik heb geprobeerd via instellingen doorschakelen werkt niet
**61*het nummer gevolgd door # werkt niet
*21 werkt niet
welke andere methoden zijn er nog
icon

Beste antwoord door Joran 7 May 2019, 11:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Assinkmobiel

Ik heb het met me iPhone 8 Plus getest, en bij mij werkt het gewoon.

instellingen - telefoon - doorschakelen - nummer intoetsen waar je naar door wilt schakelen. Gebruik geen landcode en als je dit icoontje ziet is die doorgeschakeld:


Dat begrijp, dat werkt niet bij mij . Dat gebruik al jarenlang, op mijn iphone werkt het niet, hij blijft zoeken en ik krijg het veld niet dat ik het nummer kan intoetsen waar die naar toe geschakeld kan worden.
Reputatie 7
Badge +22
Dat begrijp, dat werkt niet bij mij . Dat gebruik al jarenlang, op mijn iphone werkt het niet, hij blijft zoeken en ik krijg het veld niet dat ik het nummer kan intoetsen waar die naar toe geschakeld kan worden.
Dat is erg vreemd! 🤔 En je hebt wel de nieuwste iOS-versie? (waar ik wel vanuit ga) Hij zou dat gewoon moeten doen, ik denk dat KPN hier niks aan doen. Dit ligt dan wel bij Apple.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Assinkmobiel! Ik kwam dit bericht tegen op het forum, kun je eens testen of dat bij jou werkt? Doorschakelen lukt niet meer | KPN Community

Reageer